goedevandaagquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:21 schreef wolferl het volgende:
goedemorgen, bijna.
het begint erstige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Vroeg Tijn weer om AANDACHT ????
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het begint erstige vormen aan te nemen
Het zal nog ff duren, maar ook de bewoners moeten zich hier op den duur aan gaan storen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
BB heeft voor Rik een verrassing achtergelaten in het washok
[afbeelding]
hopelijk gebruikt ie het ook![]()
hij ging (schreeuwend)even aan Janine trekken om naar de yoghurt van Monique te komen kijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?
snap het ook niet, hij zit rustig te schaken. zal wel weer een looze opmerking van Scan zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet meegekregen. Wat waren zijn pogingen hiertoe?
Nou ja zeg, die spoort ook niet helemaal. Beetje te rochelen in iemand z'n yoghurt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij ging (schreeuwend)even aan Janine trekken om naar de yoghurt van Monique te komen kijken
de yoghurt waar hij even later iets in spuwde
Deze zit er niet bij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
BB heeft voor Rik een verrassing achtergelaten in het washok
[afbeelding]
hopelijk gebruikt ie het ook![]()
Spoelwormquote:
Beetje obsessed ofzo? Wie heeft dit topic geopend en de eerste post geplaatst dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef natronic het volgende:
[..]
snap het ook niet, hij zit rustig te schaken. zal wel weer een looze opmerking van Scan zijn
Tijn is net als Roel, in de begin periode echt leuk om naar te kijken en hem als god te aanbidden, maar het effect gaat niet lang werken. Tijn vind ik ook minder intressant dan de eerste weken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het begint erstige vormen aan te nemen
Het zal nog ff duren, maar ook de bewoners moeten zich hier op den duur aan gaan storen
Marlies is echt heeel engquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tijn is net als Roel, in de begin periode echt leuk om naar te kijken en hem als god te aanbidden, maar het effect gaat niet lang werken. Tijn vind ik ook minder intressant dan de eerste weken.
Mijn huidigde top:
1-Semih
2-E10
3-Sabrina
4-Micheline
5-Tijn
6-Monique
7-Rik
8-Marcia
9-Milica
10-Hilde
11-Janine
12-Egbert
13-Jeroen
99-Marlies
Ouwe dronke heks is het gewoon.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef ruby het volgende:
Hilde zit zich te irriteren aan een gesprek wat elders gaande is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |