Verklaar je nader. Omdat ik toevallig een shirtje aanheb dat over mijn schouders valt? Zoiets draag ik alleen als ik een dagje thuis zit niks te doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:54 schreef cyberstalker het volgende:
Als ik naar die foto kijk snap ik wel waarom je een breezahslet wordt genoemd.
quote:Woonplaats: Veendam
Verkapt *ik ben nog maagd en wil wel naaien*-post.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:03 schreef PsychoDominator het volgende:
Je ziet er leuk uit TS96, en al die losers die over je zeiken zijn gewoon frusti maagden die de hele dag achter hun PCtje op FOK! zitten.
Ok, even een punt hier. Tupac is goed, en Tupac is voor whigga's en nigga's. Niet voor breezersletjes. Breezersletjes luisteren naar 50 cent, Rihanna en Nelly Furtado.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
Jij ben best wel een sletje
Jij ziet er best wel uit als een breezerd ananas
Beltegoed nodig ?
zeggen alle mokkels met een webcamquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Omdat ik toevallig een shirtje aanheb dat over mijn schouders valt? Zoiets draag ik alleen als ik een dagje thuis zit niks te doen.
Ik ben geen 'mokkel'.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeggen alle mokkels met een webcam![]()
Oke Whiigaaaa, nog ergerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ok, even een punt hier. Tupac is goed, en Tupac is voor whigga's en nigga's. Niet voor breezersletjes. Breezersletjes luisteren naar 50 cent, Rihanna en Nelly Furtado.
kudt sorry ik zeg het verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kudt sorry ik zeg het verkeerd
EwA BrEeZaHhH
WiL JiJ wAt SpAnG BeLdOeKoE`s vErDiEnAaAhH
Wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kudt sorry ik zeg het verkeerd
EwA BrEeZaHhH
WiL JiJ wAt SpAnG BeLdOeKoE`s vErDiEnAaAhH
Netjes meneer zeggen tegen de meneer wie jouw beltegoed verzorgt ja !quote: