Marlies wordt steeds meer doorzien, uit wanhoop richt ze zich op Hilde en dat wordt als zeer vreemd ervaren, logisch.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Marlies is zoekende. Wie weet dat ze nog een keer naar Jeroen gaat trekken...quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 september 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Marlies wordt steeds meer doorzien, uit wanhoop richt ze zich op Hilde en dat wordt als zeer vreemd ervaren, logisch.
Neuh, doe maar niet... Hij is zowat de enige in het huis waar ik af en toe helemaal om in een deuk kan liggen....quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef pullup het volgende:
Tijn tegen Janine : " Jij bent niet alleen zwart, ook je aura is zwart"![]()
Hij verpest mijn genot. Ik was net aan het genieten van een supersnel super mega roddel gesprek.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet... Hij is zowat de enige in het huis waar ik af en toe helemaal om in een deuk kan liggen....
Me too, gezellig samen in de minderheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet... Hij is zowat de enige in het huis waar ik af en toe helemaal om in een deuk kan liggen....
Wij zitten ook nog steeds op één lijn hè?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too, gezellig samen in de minderheid.![]()
Wat is Monique eigenlijk een lieverd.
de 2 zusjes zijn heel aardig, alleen erg naief, en daar maken de mannen weer misbruik vanquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Me too, gezellig samen in de minderheid.![]()
Wat is Monique eigenlijk een lieverd.
Meestal kan ik hem wel waarderen maar dit gesprek heeft hij wreed verstoord met die egotripperijquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tis net een aapie... ( of mag ik dat niet zeggen?? )quote:
Precies en hem werd meerdere keren gevraagd op een nette manier (OMG Ik ga nu net als janine pratenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal kan ik hem wel waarderen maar dit gesprek heeft hij wreed verstoord met die egotripperij
Was me ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wij zitten ook nog steeds op één lijn hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |