aardig dat lijkt mij wel maar ook afentoe irritant en erg blond...................helaasquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de 2 zusjes zijn heel aardig, alleen erg naief, en daar maken de mannen weer misbruik van
mag wel hoor Op die afbeelding beweegt ze als een apie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tis net een aapie... ( of mag ik dat niet zeggen?? )
Hilde die staat daar maar te staan, is toch wel zielig eigenlijk, zou ze een geheime opdracht hebben ofzo, onder het mom van, je zit al op je luie reet sinds je dat huis bent ingekomen, blijf nou maar is een daggie staanquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde nadert de dames..
[afbeelding]
Wreed verstoord... kom op nou.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal kan ik hem wel waarderen maar dit gesprek heeft hij wreed verstoord met die egotripperij
Hey bij mij is ze al dichterbijquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hilde nadert de dames..
[afbeelding]
Nee maar IK vond het een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wreed verstoord... kom op nou.![]()
Ik vind 'm dan juist grappig en ontwapenend met z'n 'ik heb ook even aandacht nodig'.![]()
Als het echt een zwaar gesprek was geweest had Monique dat wel laten blijken.
ditquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
snel allemaal, stream 3 daar gaat het nu He-le-maal lossssssss!
Ik dacht net: wat zijn ze lief voor itsme.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee maar IK vond het een leuk gesprek.
maar goed, ze gaan nog even door.![]()
foto?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ja heel aardig. maar heb nu zo een pijn aan mijn kop van dat gelul van janine, waterval, dat ik maar even bedankquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht net: wat zijn ze lief voor itsme.![]()
Heb ik zoveel buffering dat ik alleen die zeekoe zie opstaan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Haha, je nam het toch niet al te serieus. :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wreed verstoord... kom op nou.![]()
Ik
*roept Tijn*quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja heel aardig. maar heb nu zo een pijn aan mijn kop van dat gelul van janine, waterval, dat ik maar even bedank![]()
Ja dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, je nam het toch niet al te serieus. :p
Dus JIJ bent het die dat al de hele dag veroorzaakt....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb ik zoveel buffering dat ik alleen die zeekoe zie opstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |