EY! doe es lief!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Omat je Bart heet natuurlijk. Kanker aap!
hey Sjakie, die ejaculerende beer in je avatar, die lacht net als Jos van Debiteuren Crediteuren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Omat je Bart heet natuurlijk. Kanker aap!
Volgens mij wil je dat wel graag ja gezien je postgeschiedenisquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef bartvanderzanden het volgende:
BenchMarc wil jij mijn vriendje worden?
okquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef bartvanderzanden het volgende:
Kutstalkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat wel graag ja gezien je postgeschiedenis
scherpquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:36 schreef bartvanderzanden het volgende:
Gaylord alertquote:
Heheh indeed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
en je wilde nog vriendjes met hem wordenquote:
Meneer is jaloers omdat hij zelf zonder vrienden zit. Geeft niks jongen. Eens kom je erachter dat je ook vrienden kunt hebben zonder dat je dan homo bent. Je moet niet alles geloven wat je cybervriendjes op IRC je vertellen.quote:
Euhm.. Okey.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:37 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
hey Sjakie, die ejaculerende beer in je avatar, die lacht net als Jos van Debiteuren Crediteuren.
Ik quote gewoon jou daar hoor, dillweed.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
en je wilde nog vriendjes met hem worden
Wacht maar tot je benchMarc ziet dan zet zelfs jij je normen en waarden aan de kant!!quote:
Oh ja, ik post namelijk ook in al jouw topicsquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:41 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik quote gewoon jou daar hoor, dillweed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |