abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 29 juli 1999 @ 15:30:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18055
Van de heren van GTInteractive (makers van oa Unreal en Duke Nukem) kreeg ik vannacht een meeltje met de vraag of ik hun forumpie wil verbouwen (tegen betaling nog wel !)
Anyway, ik wil dat dus wel doen (uiteraard), ik wacht alleen of ze akkoord gaan met de tijd die ik ervoor nodig heb. Ze willen een aantal hacks die nog niemand heeft gedaan en ik ben dus de aangewezen persoon geworden om dat te gaan regelen. Ik hou je op de hoogte natuurlijk
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_18056
Uiteraard?
Gisterenavond zei je wat anders

maar wel koel!

Admin donderdag 29 juli 1999 @ 15:36:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18057
Gisteravond wist ik nog niet of ik het wel of niet zou doen.. Ben het nu toch wel van plan
GTi is een van de grote jongens op games gebied en het staat toch wel stoer als mijn naam daar onder staat natuurlijk
  donderdag 29 juli 1999 @ 18:23:00 #4
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_18058
Gefeliciteerd.. ik vertrouw er wel op dat het je lukt, and the money doesn't stink either i guess
  FOK!fossiel donderdag 29 juli 1999 @ 18:40:00 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18059
Hey Gefeli Danny!!!

Lukt je zeker weten, als ik zo kijk naar naar het Fok! forum!!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 29 juli 1999 @ 18:49:00 #6
25 Jay
Bralbevelhebber
pi_18060
Kewl, altijd doen natuurlijk (als je de tijd hebt tenminste )
pi_18061
Hé Jeroen!
pi_18062
Hey Jeroen,

Hoe bevalt je nieuwe baan

App bij oudshoorn is nog steeds k*t

Waarschijnlijk probs met ISDN kaarten

Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
  vrijdag 30 juli 1999 @ 08:54:00 #9
36 Andy
Dat Kan Harder
pi_18063
Kee, Danny, je hebt dus een reputatie over de grens!!!

congratz.!!

Kaboem!

zaterdag 31 juli 1999 @ 09:36:00 #10
40 roddeltante
Gezellige Zuiderbuurin
pi_18064
Knap forum en ook al bekend in België ...

wil je geen hacks uitwisselen en of tips geven voor ons forum ... we zijn echter helemaal niet zo rijk als die andere software firma

Groetjes

een lieve domme roddeltante uit belgië en meer bepaald uit www.kessel-lo.com
  Admin zaterdag 31 juli 1999 @ 11:47:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18065
Welkom roddeltante
Gezellig ! Onze zuiderbuurtjes doen ook al mee
Welke hacks had je in gedachten ?
* Danny is nooit te beroerd om te helpen hoor .

Ik zag trouwens dat je al user statussen hebt. Kun je die vanuit het control panel toevoegen of doe je dat handmatig in het script ( if ($thisprofile[2] eq "naam" {$ThisStatus = "de status die je wil geven";} ?

pi_18066
hehe. Goed werk.
We zijn trots op je
  zaterdag 31 juli 1999 @ 22:29:00 #13
40 roddeltante
Gezellige Zuiderbuurin
pi_18067
Hmmm inderdaad ik doe dat handmatig ... vind ik niet zo erg want ik wil niet iedereen direkt een foto'tje geven .... ze moeten eerst hun posts halen ... kwestie van ze aan de praat te krijgen.

Enkele dingen die ik prachtig vind ...

de ronde hoeken van dit forum ... toont heel vriendelijk ... waar moet je in de cgi rommelen om dat gedaan te krijgen ...

de smileys in de post note ... eigenlijk gewoon de hele post interface

heb je gans het forum regel voor regel vertaald of een vertaal utility gebruikt ... if this change by ...

ik ben nogal nieuw in cgi ... en gebruikte notepad (domme belgjes hé) en nu sitepad ... wat is een handig cgi instrumentje ?

en nog een heleboel meer ;-)

maar ik weet niet of daar dit forum voor dient ..

Lieve groetjes en tot binnenkort

een lieve domme roddeltante uit belgië en meer bepaald uit www.kessel-lo.com
  Admin zaterdag 31 juli 1999 @ 23:17:00 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18068
Hehe. Dat van die domme Belgen valt wel mee hoor. Ik doe het zelf ook allemaal in notepad en wordpad.

Veel zoekwerk, de url bekijken of de source van een pagina (naar welk script wordt verwezen met welke extensie, bv Ultimate.cgi?action=intro, en dan zoeken naar die subroutine - in dat geval dus sub intro - en dan weer proberen uit te vogelen wat dat precies doet, welke verwijzingen er weer naar andere subroutines staan - subroutines worden aangeroepen met &, bv &smilies en dan weer in de scripts zoeken naar sub smilies etc.)

Het is allemaal een boel werk en ik ben met dit forum ruim een maand aan het verbouwen geweest, vooral omdat ik voor ik eraan begon nog nooit met cgi en perl gewerkt had.

De layout veranderen door in alle scripts te zoeken naar de html tags, omhoog scrollen om te zien in welke subroutine hij thuishoort en dan weer uit zien te vogelen wat 'ie precies doet of voor welke pagina hij nou eigenlijk is.

De ronde randjes zijn gewoot .gif en .jpg plaatjes die op de juiste plaatsen in het script zijn verwerkt.
Allemaal erg veel werk, kost erg veel tijd maar als 't dan eenmaal af is ziet het er allemaal een stuk frisser uit dan het standaard UBB forum.

Als je dat zelf wil doen moet je om de mainpage met de forums, de pagina waar de topics op staan en de thread zelf respectievelijk Ultimate.cgi, forumdisplay.cgi en ubb_library2.pl aanpassen.

Zoeken naar de html codes in die scripts, de $ tags vinden en uitzoeken wat daarin komt te staan en desgewenst aanpassen wat daarin komt te staan en ze creatief op de juiste plaats zetten. De html tables aanpassen en de plaatjes voor de randen erin zetten.

Ik heb de boven en onderkant in een tekenprogramma gedaan, er een paar verschillende plaatjes van gemaakt en die in netscape composer in een tabel weer aan elkaar gezet. De source daarvan zijn, met een paar kleine aanpassingen, dan precies de html tags die je in de scripts moet verwerken.

zondag 1 augustus 1999 @ 00:16:00 #15
43 Opvolger
Tjaaa lalala ole ole
pi_18069
Ik werk nog met Netscaap voor mijn homepage en seeds meer gebruik ik notepad er bij.

Maar best kool als je daar een forum op mag verandere!!!

By ikke geschrijft
  dinsdag 9 november 1999 @ 12:50:00 #16
36 Andy
Dat Kan Harder
pi_18070
EEH DANNY,

hoe zit het hier eigenlijk mee??

nooit meer iets van gehoord nl.

Kaboem!

Admin dinsdag 9 november 1999 @ 14:40:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_18071
Heb er nooit meer iets van gehoord. Volgens mij dachten ze daar dat ik ff voor m'n lol een maand of 2 werk gratis zou gaan zitten doen daar.
Naja, niks aan te doen. Wij hebben lekker toch meer bezoekers dan hun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')