Belie--quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Er valt niks te believen. Het is gewoon een tof ding (zij het iets te duur).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Toen blinkte het ook uit omdat je je game kon saven. Je kunt zeggen wat je wilt, maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen. Ik wil op een normale manier een game spelen. Dus niks believe, jij misschien maar ik niet. En ik ben vast niet de enige die gaat genieten van de NGC-versie.
maar elke Zelda-game staat garant voor 100% kwaliteit en plezier; die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij om een game leuk(er) te maken/spelen.
die gimmick-achtige onzin hoef IK er iig niet bij
gimmick-achtige onzin
gimmick-achtige onzin
gimmick-achtige onzin
Sorry hoor. Maar ik begrijp je niet helemaal, DENK IK.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef Steeven het volgende:
gimmick-achtige onzin
You will say "wow. Ruzbeh. CHILL THE FUCK OUT!"quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:21 schreef Retuobak het volgende:
Die post van je is het allereerste aan next-gen waar ik echt WOW van moet zeggen Ruzbeh.
Nee.quote:ruzbeh lap tekst xx uur
Hehe dat is van de 1up show (die gast dan). Hij had er wel plezier mee.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hehe dat is van de 1up show (die gast dan). Hij had er wel plezier mee.
Wat Reggie al zei, die prijzen zijn voortgekomen uit overleg met de retail. Men neme een palletje Wii's, inkoopsprijs per Wii = 180e, Mediamarkt stunt meteen en verkoopt m voor 239e.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt, Nintendo is veel te scheutig met de prijzen. Voor 250 euro hadden ze er een extra controller in de box moeten gooien. Zeker ook omdat ze zo prat gaan op het samen met de hele familie gevoel.
Maar goed het is voorlopig niet anders, en ik moet en zal Mario Galaxy halen.
Hier komt er nog 1:quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef kepler het volgende:
de prijs, weinig tot geen online-games bij de launch, en Mario pas over een paar maanden...
de Wii komt voor mij pas over een paar maanden om bovenstaande redenen
Mag ik je aanrakenquote:
quote:
Jij en serieus. Dat mag je van me zijn maar reken niet op dat iemand die hier komt. Langer dan een dag denkt dat jij iets serieus bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:22 schreef Retarded het volgende:
zelda zuigt....
het doet me ook niet veel, maar ik heb nog nooit echt een Zelda game gespeeldquote:
Ik vergeef je onwetendheidquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:57 schreef kepler het volgende:
[..]
het doet me ook niet veel, maar ik heb nog nooit echt een Zelda game gespeeld![]()
* kepler rent weg uit dit topic
OoT (Ocarina of Time) was de beste,....en ik zie dit als het eerste waardige vervolg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:11 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb alleen Link to the Past gespeeld op de NES en binnenkort dus Twilight Princess op de wii.
Zal vast een hoop veranderd zijn
Majora's mask is ook een goede zelda game.. Wind waker was een "best off" zelda game.. Twilight princess... Alleen de engine is al 7 jaar in ontwikkelingquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OoT (Ocarina of Time) was de beste,....en ik zie dit als het eerste waardige vervolg.
alhoewel ik bijna een Cube + Wind Waker had gekocht nadat ik het gespeeld had bij Royquote:
Ik verwacht dat er een gamecube verloot gaat worden als de wii uitkomtquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
alhoewel ik bijna een Cube + Wind Waker had gekocht nadat ik het gespeeld had bij Roy
deze lijkt me ook erg leuk, maar ik heb ws geen geld voor de Wii dit jaar. Ik wil hem zeker nog wel een keer gamen
quequote:Op zaterdag 16 september 2006 09:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er een gamecube verloot gaat worden als de wii uitkomt![]()
Pardon, geen component? HODFR.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hier komt er nog 1:
De boxset heeft GEEN component kabel. En Nintendo is ook erg vaag over de beschikbaarheid van die dingen in de winkel (mag toch hopen dat ze geen 50e gaan kosten).
Wat het nog erger maakt is dat de Cube componentkabels niet werken omdat die geen soundstream hebben.
Als die kabels er niet zijn dan koop ik m niet meteen.![]()
quote:Not component. NOA just confirmed to me. "One standard composite cable," I was told. You'll have to buy the component cable extra.
Matt
Nee, maar dan hebben ze weer een extra reden om op Nintendo te schelden, totaal onnodig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een hdtv dan?
Het OoT gevoel is helemaal terugquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:10 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe zelda movie
http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Er zijn genoeg tv's die niet HD zijn maar toch een component ingang hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een hdtv dan?
Heb maar 1 component aansluiting en daar zit mijn 360 op ivm HD,...... komt de Wii ook met een RGB cable? (desnoods losse verkoop)quote:
360 op VGA kabel aansluiten, en Wii op componentquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb maar 1 component aansluiting en daar zit mijn 360 op ivm HD,...... komt de Wii ook met een RGB cable? (desnoods losse verkoop)
Oh,.. en wat zei je nu over de Zelda engine.... 7 jaar in ontwikkeling? Dat is ziek.... hoe kom je aan die info?
Nunchuck + remote dacht ik.... is toch logisch.... anders kan je toch niet gamenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef Koentje3 het volgende:
is het confirmed dat je bij Wii play een controller krijgt?! Zunder nunchuck zeker?
Denk niet dat mijn plasma een VGA ingang heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
360 op VGA kabel aansluiten, en Wii op component![]()
Ja, hadden we gister al staan ja. Zuigt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Dit lost ook weer een hoop onzekerheid op.... niet regiovrij dus
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/12022
Nee prettig Gijs.......... scheelt weer een hoop lasten. Enige last is echter wel weer dat sommige games weer eerder uitkomen in de US..... zeg maar bv het FF verhaalquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, hadden we gister al staan ja. Zuigt.
Wat te denken van games die enkel in de US uitkomen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee prettig Gijs.......... scheelt weer een hoop lasten. Enige last is echter wel weer dat sommige games weer eerder uitkomen in de US..... zeg maar bv het FF verhaal
is een RGB kabel en een Component kabel niet een beetje dubbel op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
Je krijgt Wii Play bij een Wiimote van 40 euro.
Wii krijgt de volgense kabels: Composite (zit bij het systeem), S-video, RGB & Component....
Betekend dat ik weer minimaal 50 euro kwijt ben aan een RGB & component kabel.
Wii launch:
Wii 250
2e wii mote (geen nunchuk) 40
Zelda 50
RGB kabel 25
Component kabel 25
Nee.. Ik heb in me game kamer een gewone breedbeeld die RGB kabels slurpt.. Mijn Plasma tv beneden draait in progressive scan met component.. Je wilt een progressive tv niet aansluiten met RGB of compositequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is een RGB kabel en een Component kabel niet een beetje dubbel op?![]()
er is altijd kans dat de game zelf regiovrij is natuurlijk. Gebeurt ook met een redelijk aantal 360 gamesquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat te denken van games die enkel in de US uitkomen?
De 360 game waarvan ik wil dattie regiovrij is, is dat niet (Senko no Ronde)... Ik wil gewoon games uit alle regio's kunnen spelenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
er is altijd kans dat de game zelf regiovrij is natuurlijk. Gebeurt ook met een redelijk aantal 360 games
aha, je wilt dus de Wii, steeds kunnen verplaatsen van je ene naar je andere TV...quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Ik heb in me game kamer een gewone breedbeeld die RGB kabels slurpt.. Mijn Plasma tv beneden draait in progressive scan met component.. Je wilt een progressive tv niet aansluiten met RGB of composite
ow, ik had vernomen dat het juist Orchestraal zal zijn...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat ze in TP dezelfde soort "muziekinstrumenten" gebruiken als in the Wind Waker... Ik weet niet, het haalt de sfeer een beetje weg, ze moeten het gewoon als vanouds orchestraal houden, net als in OoT![]()
Er zijn ook tracks die orchastrated zijn, maar dan ook echt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat ze in TP dezelfde soort "muziekinstrumenten" gebruiken als in the Wind Waker... (zie Swordfighting filmpje) Ik weet niet, het haalt de sfeer een beetje weg, ze moeten het gewoon als vanouds orchestraal houden, net als in OoT![]()
Wat nou weer? Mag ik het niet eens jammer vinden? Jezus zegquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook tracks die orchastrated zijn, maar dan ook echt.
Maar goed, ze naaien ons toch dik, alles is kut etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |