quote:
Die is toffer gedaan dan die van de TS,quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef Mokster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Voor het geval er iemand nog plannen had met mijn vorige experiment.
Die had ik al proberen te filmen, maar hij was lastiger dan ik dachtquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef Mokster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Voor het geval er iemand nog plannen had met mijn vorige experiment.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is toffer gedaan dan die van de TS,. Kon je hem niet bewegend maken, dat zou helemaal tof zijn.
.
Je kan windows movie maker zelfs gebruiken. Of gewoon als een .gif opslaan met imageready(komt samen met photoshop)quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:03 schreef denka het volgende:
Vraagje:
Ik heb hier een webcam maar als ik daar een klein filmpje mee op neem dan wordt de file al enorm groot. Had net de smiley met de hamer gemaakt maar was al over de 50mb dat schiet toch ook niet op. Hoe krijg ik deze file kleiner en waar bewerken jullie de filmpjes eventueel mee? Ik werk normaal nooit met dit opneem gebeuren...
ik wil hem best doen heb alleen een cameraman nodigquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:17 schreef DennisQ het volgende:
Zal mij benieuwen wie de kotssmiley gaat doen *![]()
ik vind 'm wel grappigquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:15 schreef Bellah het volgende:
[afbeelding]
![]()
(hijs echt slecht.. whatever)
OMFG.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef jogy het volgende:
http://s115.photobucket.com/albums/n285/jogy_01/?action=view¤t=schuim037.flv
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:08 schreef Slarioux het volgende:
![]()
![]()
Beetje donker maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |