abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41836853
Hallo,

Ik zit nu een beetje rond te kijken op internet naar tepelklemmen, maar ik kan nergens normale tepelklemmen vinden, ik zoek niet echt goed, want de meeste sites staan vol met plaatjes (en niet te klein ook ) van een vrouw die vollop aan het genieten is. en ik zit hier in de huiskamer

maar hetgeen wat ik al gezien is dat het meeste vibrerende tepelklemmen ofzo, en rare dingetjes/vormpjes heeft. ik ben op zoek naar gewoon normale klemmetjes..

trouwens, ik heb die dingen nog nooit gezien/gebruikt maar kan je die instellen qua kracht enzo of hoe gaat dat in zn werk?

alvast bedankt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 16:11:26 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41836891
je kan ook wasknijpers gebruiken..
Of van die slangeklemmertjes..
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41836976
wasknijpers zal ik eens testen, wat zijn slangeklemmertjes?
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:15:14 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41837018
christine le duc heeft ze vast wel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 16:15:16 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41837020
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef Thrilled het volgende:
wasknijpers zal ik eens testen, wat zijn slangeklemmertjes?

Maar dan moet je wel heel erg wanhopig zijn....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41837039
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Thrilled het volgende:
Hallo,

trouwens, ik heb die dingen nog nooit gezien/gebruikt maar kan je die instellen qua kracht enzo of hoe gaat dat in zn werk?

alvast bedankt
Je hebt ze nooit gezien of gebruikt? Waarom je interesse in tepelklemmen?
pi_41837102
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Je hebt ze nooit gezien of gebruikt? Waarom je interesse in tepelklemmen?
omdat tijdens de seks ik helemaal gek word als mijn vriendin in mijn tepels bijt of aan trekt/knijpt
pi_41837388
mince.nl

Daar hebben ze ook van die mooie stokjes. Alleen zo duur allemaal dus dat mag op mijn verlanglijstje voor ooit nog eens.
-
pi_41837429
Deze ooit eens tegengekomen op internet:
http://www.mailfemale.com(...)czo0OiIxMDE2Ijt9fQ==
Zelf heb ik ze niet maar het leek me wel wat.
pi_41837575
je kan ook van die kleine haarspeldjes pakken die vrouwen weleens een stuk of 7 in hun haar hebben zitten, van die plastic dingen... werkt ook goed... spreek uit ervaring...
pi_41837653
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

omdat tijdens de seks ik helemaal gek word als mijn vriendin in mijn tepels bijt of aan trekt/knijpt
Bofkont. Niet alle mannen zijn daar gevoelig.
pi_41837989
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[afbeelding]

Maar dan moet je wel heel erg wanhopig zijn....
dacht dat het penisringen waren
pi_41838064
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

haha, mijn vriendin gaf ook al aan jaloers te zijn dat zij niet zo'n plekje had.. haar tepels zijn uiterst gevoelig en ik steiger echt al bij de kleinste aanraking...
pi_41838075
deze bookmark ik ff
pi_41839529
www.misterb.nl Die hebben op de site alle soorten en maten staan.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_41840701
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Thrilled wel en hoe
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41840850
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:51 schreef tonks het volgende:
deze bookmark ik ff
en jij bent verslaafd aan WoW
pi_41843212
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en jij bent verslaafd aan WoW
En heb jij [dingus] nou al eens anaal gepenetreerd?
Scheren is voor schapen!
pi_41844059
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

En heb jij [dingus] nou al eens anaal gepenetreerd?
dingus ??? nee
Answer me
pi_41844092

Is dit wat je bedoeld?
Op de site staan er nog veel meer in vele uitvoeringen, ook verstelbare (aandraai schroeven) en met gewichten en met kettingtjes eraan enz... in totaal 24 verschillende modellen.
pi_41844100
krokodillenbekjes die ze gebruiken voor elektronica, multimeters ed kan je ook proberen
pi_41844636
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:07 schreef Repeat het volgende:
krokodillenbekjes die ze gebruiken voor elektronica, multimeters ed kan je ook proberen
liever niet serieuze reacties graag
Answer me
pi_41905368
zorg wel dat ze niet te lang zitten he? ivm afklemmen. Daarna moet je vriendin de plekken waar de klemmen hebben gezetten goed masseren om de doorbloeding goed op gang te brengen. Zelf heb ik hele leuk tepelklemmen. Bij de action gekocht voor 50 cent het zijn plastic wasknijpers wit. Doordat ze groot zijn doen ze ook niet zo heel erg pijn,maar wel voldoende pijn. De ijzere met krokobekjes doen vaak voor beginnelingen vaak nog te pijn. Houten knijpers kun je ook gebruiken eventueel gewichtjes aan vastmaken of kettingen,zodat ze er zachtjes of iets harder er aan kan trekken.

hier een voorbeeld

Tepelklemmen van satéstokjes
Dit is een tip voor als knijpers net iets te heftig zijn voor je tepels (als je bijvoorbeeld een piercing hebt of gewoon heel gevoelig bent op je tepels)
Neem 2 satéstokjes, leg ze zij aan zij tegen elkaar en doe aan de uiteinden een elastiekje of beter nog een precies passend ringetje (schakeltje uit een oude ketting ofzo)
Nu zie je dat je de satéstokjes uit elkaar kunt trekken en dat er dan spanning op komt.
Nu kun je ze over een tepel schuiven en de spanning opvoeren door de ringetjes naar elkaar toe te schuiven.
Uiteraard ook bruikbaar op lippen of een tong.

en
Kleding(broek)hanger
Hiermee bedoel ik een kleding hanger die een broek kan vastklemmen.
Dus of 2 latjes die samenknijpen of metalen hanger met 2 klemmetjes er aan (in breedte verschuifbaar.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')