quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef Thrilled het volgende:
wasknijpers zal ik eens testen, wat zijn slangeklemmertjes?
Je hebt ze nooit gezien of gebruikt? Waarom je interesse in tepelklemmen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Thrilled het volgende:
Hallo,
trouwens, ik heb die dingen nog nooit gezien/gebruikt maar kan je die instellen qua kracht enzo of hoe gaat dat in zn werk?
alvast bedankt
omdat tijdens de seks ik helemaal gek word als mijn vriendin in mijn tepels bijt of aan trekt/knijptquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt ze nooit gezien of gebruikt? Waarom je interesse in tepelklemmen?
Bofkont. Niet alle mannen zijn daar gevoelig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
omdat tijdens de seks ik helemaal gek word als mijn vriendin in mijn tepels bijt of aan trekt/knijpt![]()
dacht dat het penisringen warenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan moet je wel heel erg wanhopig zijn....
haha, mijn vriendin gaf ook al aan jaloers te zijn dat zij niet zo'n plekje had.. haar tepels zijn uiterst gevoelig en ik steiger echt al bij de kleinste aanraking...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bofkont. Niet alle mannen zijn daar gevoelig.![]()
Thrilled welquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bofkont. Niet alle mannen zijn daar gevoelig.![]()
dingus ???quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En heb jij [dingus] nou al eens anaal gepenetreerd?
liever nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:07 schreef Repeat het volgende:
krokodillenbekjes die ze gebruiken voor elektronica, multimeters ed kan je ook proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |