Hij was niet dicht, hij was naar R&P verplaatst.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef bromfly_er het volgende:
Hee ts, je denkt ook, doen ze m in ONZ dicht, waag ik hier nog een poging...
Ja, dit is toch 1 van de vele hoogtepunten van vandaag voor mequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef bromfly_er het volgende:
Hee ts, je denkt ook, doen ze m in ONZ dicht, waag ik hier nog een poging...
Heb nooit Limburgs gepraat, gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
omg de ene Limbo lacht de andere uit om zijn accent.
Pssssst, ik woon hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:52 schreef nsfw het volgende:
Triest, waarom ga je dn ook naar limboland?
En daar ben ik trots opquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:54 schreef Ticootje het volgende:
reserve belgen
Als hij het ontkent, dan weet hij niet wat hij op een dag doet. Dat zou sneu zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ontkent 'ie het en is het hele topic spontaan waardeloos.
Ik heb Maikuuul wel eens gesproken hendig lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef alwaysleft het volgende:
Vandaag rond 12 uur ging ik naar de McDonald's hier in Sittard, lekker een big maccie bestellen en tot mijn grote verbazing stod daar Maikuuul ook zijn big maccie te bestellen.
Het accent (Maastrichts ) viel me erg op en ik dacht, kijk eens naar voren.........
Wie stond daar........Maikuuul Ik dacht ga maar niet schreeuwen want voor je het weet begint ie over slippen en groente sorteren en over de ENCI![]()
Heb hem niet aangesproken, daarvoor ben ik teveel mensen schuw. Echte Fokker dus![]()
Maikuuul wat heb je trouwens een vette kuif in het echt. Krijg je zeker zo een vette kuif van je eigen natural gel![]()
Nou tot zover mijn klacht, want ik kan nu niet slapen vannachtIk zie zijn gezicht steeds voor me
![]()
Die stap durfde ik nog niet te zettenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb Maikuuul wel eens gesproken hendig lachen
Tsja was een fok meet dus dan ben je zo aan het praten met elkaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Die stap durfde ik nog niet te zetten![]()
Hendig sjiekquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tsja was een fok meet dus dan ben je zo aan het praten met elkaar.
We zijn ook gaan poolen
Of zijn hoofd even goed doorgebakken op de plaat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
En je hebt niet even zijn vingertjes gebroken, zo van 'per ongeluk'? Gemiste kans man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |