Nee, dat is zieligquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
En je hebt niet even zijn vingertjes gebroken, zo van 'per ongeluk'? Gemiste kans man.
Waaromquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef sjimz het volgende:
ik zou je big mac op ebay verkopen!
Thnxquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef PsyCha het volgende:
gecondoleerd
Nee, is echt waar. Hij ziet er echt zo uit met die kuif als op de foto's. Dacht eerst dat hij niet van deze wereld was. Maar Maikuuul is helaas gaan hoaxquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef SuperRogier het volgende:
Feauteaux!! Ik geloof er heul niks van
Maareh: hoe is hij nouw als hij buiten zijn natuurlijke habitat is?
Ja, he? Ik heb de slipperd van het fok forum gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Sodeju het volgende:
Hendig sjiek man!
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sterkte de rest van je leven, met het verwerken van dit trauma.
Zo erg was hij ook weer niet hoorquote:
Was hij eigenlijk met de brommer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Zo erg was hij ook weer niet hoorAlleen dat accent
![]()
Ik hem hem niet overal in de gaten gehouden hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Was hij eigenlijk met de brommer?
Kan ik het helpen dat ik hem tegenkwamquote:
Volgens mij heb je stiekem toch een harde plasser gekregen toen je hem zagquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat ik hem tegenkwamIn de McDonald's
Hoe gek kun je het hebben
![]()
Ja, surequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je stiekem toch een harde plasser gekregen toen je hem zag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |