abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41834270
Allereerst, ik heb niks tegen drugs, de gebruikers van drugs, of mensen die alleen nog maar gelukkig worden als ze hun hoofd in een flinke pot met behangerslijm hangen. Al schiet je dagelijks porties gemalen maansteen rechtstreekt in je aderen, omdat je lege leven niks anders meer te bieden heeft, ga je gang, mij heb je er niet mee.

Tenminste, zolang je niet naast me gaat zitten en hi-la-rische anekdotes probeert te vertellen.

Want echt, er is één gouden regel, en dat is dat al die retespannende belevenissen alleen boeiend zijn voor de mensen die ook continu aan een pretsigaret lopen te trekken. De rest van de mensheid boeit het niet, en hoopt na 5 minuten alleen dat je longen uit pure wanhoop zelfmoord plegen door in te klappen als een malle.
Dat wist de lowlife die 3 godsgruwelijke uren naast me zat blijkbaar niet, want het begon al met een:

"ja gisteren he, moest ik eigenlijk leren, maar ik ging naar de shop he, en toen kwam het er niet van hhuhuh"

Toen had ik het al op moeten geven, en heel erg moeten vertrekken, maar naief als ik was bleef ik vriendelijk lachen en hopen dat de les snel begon, zodat ik hard naar buiten kon kijken en tekeningen van ponies kon maken. Het werd me niet gegunt.

3 uur lang kreeg ik pareltjes als:

"Ja weet je nog de havo he, toen had ik niet geleerd he, en dat had de leraar helemaal niet door. huhuh"
"Ik ga denk ik hierna even de shop he, maar ik hoop dat ik zonder mijn ID kan krijgen, want die ben ik kwijt en ik heb geen geld he. huhu"

te verwerken.

Met als ultieme dieptepunt zijn inbreng in discussies over de diverse economieën:
"Oh waar hadden we het over? De vrije markt economie? Ja, dat is goed, vind ik. Vrije markteconomieën zijn chill. Behalve Bush dan, dat is een kankerkankermongool. huhuhuh"

Echt. Ik ben niet van de doodverwensingen, maar mensen wiens leven en referentiekader helemaal rond de coffeeshop draait: sterf. Hard. Liefst op een uiterst ironische manier, iets met 5 minuten lang grinnikend naar een slagboom kijken (want dat is 'chill'), en niet beseffen dat de sneltrein van Rotterdam naar Amersfoort daar geen rekening mee houdt.
Ofzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41834300
Speciaal voor de mensen met het attentiespan van een knaagdier op speed:

Stoners stom. Stoners die praten ook. Mogen best dood. Hoeft niet persé.

Alsjullieblieft.

[ Bericht 33% gewijzigd door Nosh op 15-09-2006 14:23:45 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41834438
Je hebt overal simpele zielen tussen zitten, dat hoef je dan niet metteen aan een bepaalde doelgroep te verbinden. Maar goed ik ga maar verdert niet de moraal ridder spelen, dat denk je zelf al te doen
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:28:11 #4
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_41834493
Nou ja ik denk dat de doelgroep Stoners een suffe groep is
When all else fails, you always have delusion.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 14:29:37 #5
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41834513
Dus mensen die stoned zijn en graag in de coffeeshop zitten en veel praten moeten dood?
Waar slaat dat nou weer op?!
Ik zit graag stoned thuis. Moet ik nu ook dood ofzo?Oja ik praat ook veel,maar dat doe ik ook als ik niet blow.
En lachen om alles doe ik ook niet, net als dat andere coffeeshop-blowers niet om alles lachen.

Trouwens,ik luister liever naar iemand die stoned is dan naar een lallende dronkenlap.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:31:57 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_41834549
Goed geschreven, die OP.

Verder snap ik niet waarom je de stonert in kwestie niet tot zwijgen gemaand hebt of weggegaan bent. Maar goed.
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:35:37 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41834631
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef Frollo het volgende:
Goed geschreven, die OP.

Verder snap ik niet waarom je de stonert in kwestie niet tot zwijgen gemaand hebt of weggegaan bent. Maar goed.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_41834637
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus mensen die stoned zijn en graag in de coffeeshop zitten en veel praten moeten dood?
Ik zit graag stoned thuis. Moet ik nu ook dood ofzo?Oja ik praat ook veel,maar dat doe ik ook als ik niet blow.
En lachen om alles doe ik ook niet, net als dat andere coffeeshop-blowers niet om alles lachen.

Trouwens,ik luister liever naar iemand die stoned is dan naar een lallende dronkenlap.
Nee. Selectief lezen is ook een kunst.

Mensen die graag blowen en het zó leuk vinden dat ze het in ál hun gesprekken gaan verwerken, zelfs die hoeven niet dood. Behalve als ze hun kapot geblowde hersencellen aan gaan wenden om mij te verblijden met hun walgelijk spannende leven die zich afspeelt op twee plekken: in bed en in de shop.

Dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41834665
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef Frollo het volgende:
Goed geschreven, die OP.

Uiteindelijk verhuiste ik naar de andere kant van de klas, en heb daar drie kwartier zitten luisteren naar een discussie tussen een stotteraar en een halve communist over het oude Sovjet-rijk.
Gisteravond was leuk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41834777
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:

Nou ja, ik vind dood ook wat ver gaan. Aan de andere kant, als je al conitnue half dood bent en je leven zich inderdaad alleen in de slaapkamer en de shop afspeelt, dan is de overgang naar dood niet meer zo groot.
Ieder moet voor zich weten of hij zijn hele leven in halve tehargie doorbrengt maar de verhalen die er dan bij sommigen uitkomen, zoals TS heel aardig weet te beschrijven, daar wordt ik ook erg moedeloos van.
Rescuer of the distressed damsel
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:45:35 #11
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41834798
Als jij dom gaat meelachen dan denkt hij dat je het leuk vindt. Zwak persoontje ben je dus, in plaats van meteen er wat aan te doen een enigzins vermakelijk topic openen.

Wheheh stoners rock.
Zyggie.
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 14:56:10 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41834937
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:45 schreef Zyggie het volgende:
Als jij dom gaat meelachen dan denkt hij dat je het leuk vindt. Zwak persoontje ben je dus, in plaats van meteen er wat aan te doen een enigzins vermakelijk topic openen.

Wheheh stoners rock.
Precies.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41834990
ik ben een redelijk blower en ook ik vindt niks vervelender dan van dat kansloos tuig wat blowen zien als een lifestyle. Volgens mij komt dit vooral veel voor onder middelbare scholieren. Had altijd een k*nk*r hekel aan dat soort lui op school. Nooit geld, nooit iets doen, altijd een beetje blowen rond de school, enige gespreksonderwerp was wiet en en en en arch
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_41834992
met 4 woorden had je er vanaf kunnen zijn...

"laat mij met rust!"

of 2 zelfs:

"rot op!!"

maar nee jij bent er zo'n eentje die z'n bek niet open durft te trekken, die ellende drie uur aan hoort en vervolgens hier gaat lopen klagen over wat er allemaal niet goed is aan anderen
terwijl je alleen maar wat assertiever had hoeven zijn
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:00:35 #15
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_41835061
sjezus, je zou maar naast zo'n serieuze dodo als jou zitten

lijkt me nog 10 keer erger
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_41835109
quote:

Wheheh stoners rock.
Nee nee... stoners zijn... vaak stoned! Jah, dat is het. Heeft niets met engelse rotsen te maken.
Rescuer of the distressed damsel
pi_41835319
quote:

Wheheh stoners rock.
Ja, mijn hopeloze beleefdheid, wat doe ik
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef type_29 het volgende:
sjezus, je zou maar naast zo'n serieuze dodo als jou zitten

lijkt me nog 10 keer erger
Dodo. Oef. Onder de gordel, beetje laag.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:12:13 #18
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41835347
Eensch is met TS: niets tegen drugs maar kan ook erg slecht tegen oppervlakkige en ongeinteresseerde menschen. (zoals Breezahs).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41835355
Blowen .
pi_41835532
Mja ik had/heb vrienden die dagelijks blowen voor 10 euro, al deze 'vrienden' zaten op school, nu zitten ze maar wat om te kutten. Wat drugs al niet met je kan doen Kankerfalers
pi_41836064
Af en toe vind ik blowen wel kunnen, maar het is niet slim om er een gewoonte van te maken want dan gaan sommige mensen echt naar de tering.
zakelijk
pi_41836433
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef descendent1 het volgende:
Eensch is met TS: niets tegen drugs maar kan ook erg slecht tegen oppervlakkige en ongeinteresseerde menschen.
Jup. En op zich is dat ook niet erg maar ze moeten zich zelf ook even realiseren dat ze kansloos zijn .
pi_41836532
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:54 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Jup. En op zich is dat ook niet erg maar ze moeten zich zelf ook even realiseren dat ze kansloos zijn .
Dat wie kansloos zijn?
zakelijk
  vrijdag 15 september 2006 @ 16:00:19 #24
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_41836616
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:57 schreef Zuen het volgende:

[..]

Dat wie kansloos zijn?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_41836786
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:57 schreef Zuen het volgende:

[..]

Dat wie kansloos zijn?
Stoners

Okay, ik was onduidelijk
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 16:12:08 #26
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41836924
Als je je er aan ergert dan zeg je dat toch gewoon? . Dan heb jij er geen last van hoor. Niet iedereen zou dit verhaal in de OP willen aanhoren bv, gaan we toch ook niet klagen over jou. .

.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_41836955
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:16 schreef Nosh het volgende:

...als een malle.
Juist
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  † In Memoriam † vrijdag 15 september 2006 @ 16:15:30 #28
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41837027
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:56 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Precies.
[afbeelding]
Die smiley owned.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_41839258
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Stoners

Okay, ik was onduidelijk
ok dan snap ik em weer
zakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: