Allereerst, ik heb niks tegen drugs, de gebruikers van drugs, of mensen die alleen nog maar gelukkig worden als ze hun hoofd in een flinke pot met behangerslijm hangen. Al schiet je dagelijks porties gemalen maansteen rechtstreekt in je aderen, omdat je lege leven niks anders meer te bieden heeft, ga je gang, mij heb je er niet mee.
Tenminste, zolang je niet naast me gaat zitten en hi-la-rische anekdotes probeert te vertellen.
Want echt, er is één gouden regel, en dat is dat al die retespannende belevenissen alleen boeiend zijn voor de mensen die ook continu aan een pretsigaret lopen te trekken. De rest van de mensheid boeit het niet, en hoopt na 5 minuten alleen dat je longen uit pure wanhoop zelfmoord plegen door in te klappen als een malle.
Dat wist de lowlife die 3 godsgruwelijke uren naast me zat blijkbaar niet, want het begon al met een:
"ja gisteren he, moest ik eigenlijk leren, maar ik ging naar de shop he, en toen kwam het er niet van hhuhuh"
Toen had ik het al op moeten geven, en heel erg moeten vertrekken, maar naief als ik was bleef ik vriendelijk lachen en hopen dat de les snel begon, zodat ik hard naar buiten kon kijken en tekeningen van ponies kon maken. Het werd me niet gegunt.
3 uur lang kreeg ik pareltjes als:
"Ja weet je nog de havo he, toen had ik niet geleerd he, en dat had de leraar helemaal niet door. huhuh"
"Ik ga denk ik hierna even de shop he, maar ik hoop dat ik zonder mijn ID kan krijgen, want die ben ik kwijt en ik heb geen geld he. huhu"
te verwerken.
Met als ultieme dieptepunt zijn inbreng in discussies over de diverse economieën:
"Oh waar hadden we het over? De vrije markt economie? Ja, dat is goed, vind ik. Vrije markteconomieën zijn chill. Behalve Bush dan, dat is een kankerkankermongool. huhuhuh"
Echt. Ik ben niet van de doodverwensingen, maar mensen wiens leven en referentiekader helemaal rond de coffeeshop draait: sterf. Hard. Liefst op een uiterst ironische manier, iets met 5 minuten lang grinnikend naar een slagboom kijken (want dat is 'chill'), en niet beseffen dat de sneltrein van Rotterdam naar Amersfoort daar geen rekening mee houdt.
Ofzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.