Volgens mij heb jij teveel reclames gekekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Loop ik vandaag op Amsterdam CS, en ik heb wel trek in een frikadel. Je zou denken: "dan loop je naar de muur en trek je er een uit" , maar zo simpel ging dat niet. Ik liep ff naar de Smullers, maar tot mijn grote schrik lagen er overal 2 frikadellen / kroketten achter het raampje. Ik dus helemaal gedesillusioneerd naar de automatique aan de overkant, en ja hoor, ook daar overal 2 stuks achter het glas.
![]()
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte hier van is, maar ik vind het belachelijk dat je gewoon 2 frikadellen moet nemen, of je moet speciaal gaan vragen om een losse.![]()
of je zoekt iemand die er ook één wilquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
je kan er ook 1 laten liggen......
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:29 schreef caartyaait het volgende:
Dan koop je er twee en geef je de andere aan een zwerver. klaar.
Daar kan je geld mee gaan verdienenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of je zoekt iemand die er ook één wil
Haha, ja, da's weer een andere openingszin dan "zeg, zou jij met mij een ontbijtje willen eten?":quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Daar kan je geld mee gaan verdienen![]()
Mensen koppelen om zo samen frikandellen te kunnen halen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haha, ja, da's weer een andere openingszin dan "zeg, zou jij met mij een ontbijtje willen eten?":
"Zeg, zou jij met mij een frikandelletje willen eten?"
![]()
Niet dat er ooit iemand op in zal gaan...quote:
Bedoel 1,20...quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Qunix het volgende:
Is niet duur... Enkel kostte ze 1,50.
En je kan ook bestellen bij de balie hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |