?? Er worden aardig wat zaken gewoon toegegeven door US officials , bv wat betreft de voorkennis .quote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen laten twijfelen is makkelijk, overtuigen ook. Ik ben meer geinteresseerd in feiten en bewijzen. Die vond ik in Press for truth nogal onderbelicht, dat ging meer om interpretaties en aannames.
De aanname bijvoorbeeld dat gekaapte vliegtuigen normaliter worden onderschept en/of neergeschoten. Als je er van uit gaat dat dat routine is maak je het feit dat het niet gebeurd is op 9/11 tot een indicatie dat er bewust is afgeweken van die routine.quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
?? Er worden aardig wat zaken gewoon toegegeven door US officials , bv wat betreft de voorkennis .
Geef dan een sconcreet aan over welke aannames of interpretaties jij het hebt.
Haal er ook nog even ´´1984´´ bij en de cirkel is weer rond.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
Als 911 zou verwerkt worden in een 24-seizoen zouden we het allemaal veelste vergezocht vinden. Maar de werkelijkheid is nog idioter dan dan er in films uberhaupt afgebeeld kan worden.
Terwijl de terreur in die roman meer gericht is op de partijleden dan de gewone burgers, die trouwens niet eens mogen stemmen en dus, volgens de redenatie, niet in angst hoeven leven.quote:Op maandag 25 september 2006 17:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Haal er ook nog even ´´1984´´ bij en de cirkel is weer rond.
Het is zeker interessant om mee te nemen in het geheel, maar op zich best subjectief.quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
?? Er worden aardig wat zaken gewoon toegegeven door US officials , bv wat betreft de voorkennis .
Geef dan een sconcreet aan over welke aannames of interpretaties jij het hebt.
het officiele verhaal stelt geen snars voor. Het complot wat nu toch wel redelijk vormen aanneemt is toch echt het meest plausible.quote:Op maandag 25 september 2006 18:30 schreef more het volgende:
Wanneer komt er nu eens echt bewijs dat 911 een complot is? Want wat er tot nu toe aan zogenaamd bewijs is geleverd, stelt niks voor.
jy bent echt eentje van als drogrede dan is alles meteen onwaar. Zie je het grote plaatje nu echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Pietje, schaam jij je trouwens niet dat jij jezelf expert betreffende deze kwestie durf te noemen, terwijl duidelijk blijkt dat je in de drie jaar die je zogezegd bezig bent met deze materie, nooit de moeite hebt genomen om de officiele rapporten te lezen? Je betoog is grotendeels een aanval op deze officiele verklaringen, dat is dan toch van de zotten?
Ik snap dat je geen wetenschappelijke achtergrond hebt, maar ieder mens met een beetje verstand snapt toch dat het zo niet werkt? Dat je dan alles behalve expert bent?
Over Able Danger en Curt Weldon gesproken, het Pentagon rapport daarover al gezien?quote:Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef OpenYourMind het volgende:
Daar gaat een eerlijke republikein die teveel ophef maakte over able danger... Een 3 sterren admiraal nog wel die hem gaat vervangen, hoe toepasselijk.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Lambiekje het volgende:
het officiele verhaal stelt geen snars voor. Het complot wat nu toch wel redelijk vormen aanneemt is toch echt het meest plausible.
He, hij zegt niet zomaar iets hoor! Hij heeft Newton aan z´n zijquote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Maar aangezien je eigenlijk weinig zegt wat dat complot nou precies inhoud en eigenlijk alleen maar roept dat het een complot is, komt het niet echt overtuigend over.
Zeker niet als je ook nog een selectief reageert en alles wat gaten in jouw summiere verhalen schiet negeert.
Ik ben niet zo iemand, maar jij en hij moeten wel onderkennen wanneer een van je beweringen terecht wordt aangevallen. Zoals ik al zo vaak gesteld heb is onzin ontzettend schadelijk voor de werkelijke waarheid, omdat het mensen inderdaad een excuus geeft om alles als onzin af te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jy bent echt eentje van als drogrede dan is alles meteen onwaar. Zie je het grote plaatje nu echt niet.
Ik heb het al zo vaak gepost, maar deze (un)popular mechanic ratten leugen herken ik inmiddels ook meteen en kan ik niet laten schieten:quote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De aanname bijvoorbeeld dat gekaapte vliegtuigen normaliter worden onderschept en/of neergeschoten. Als je er van uit gaat dat dat routine is maak je het feit dat het niet gebeurd is op 9/11 tot een indicatie dat er bewust is afgeweken van die routine.
Als je kijkt naar de onderbouwing van die stelling kom je alleen bij het vliegtuig van Payne Stewart uit, dat ondanks dat het rechtuit vloog pas na bijna 1,5 uur onderschept was. Om nog maar te zwijgen over het neerschieten van een gekaapt toestel, iets waar de onderscheppingsprocedure geen woord over rept.
Hetzelfde wordt steeds weer aangehaald over de luchtverdediging van het Pentagon. Er is geen enkele aanwijzing dat er enig soortgelijk systeem bestond op 9/11 maar er wordt voor het gemak maar van uit gegaan dat het er is en de samenzweerders het uitgezet hebben.
Of wat de Secret Service procedures zijn bij een noodsituatie. Of de snelheid waarmee verschillende civiele en militaire organen comminuceren. De positie en orientatie van camera's in en rond het Pentagon. En ga zo maar door.
*lol* Had je niet gezien dat een van mijn quotes van Bill Cosby wasquote:Op maandag 25 september 2006 02:46 schreef pietje77 het volgende:
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
( Dit is dus erg van toepassing op mouzzer(net als zijn eigen quotes trouwens), schaapseltje, schepsel, corromandelletje, evil jur, en nog een paar die nergens voor openstaan en toch de leugens als waarheid beschouwen EN verdedigen.
Trouwens in dit kader wel leuk dat ik pas in 2003 echt begon te twijfelen en daarom die twijfel absoluut wilde wegnemen! en dat is onmogelijk ALS je echt dingen kijkt en nachecked.
"Press For Truth" en "9-11 mysteries" zijn inmiddels beter om mee te beginnen bv.
Je bent bekend met de pilot aflevering van The Lone Gunmen (afsplisting van X-Files) deze pilot werd enkele maanden voor 9/11 uitgezonden. De openingsscene was een passagiersvliegtuig dat via remote control was overgenomen door terroristen en recht op het WTC vloog en in hollywood style op het laatste moment een impact werd verijdeld? Ben je ook bekend met het boek Executive Order van Tom Clancy waarin een terrorist een passagiersvliegtuig in het Capitol vliegt? Beide zijn van voor 9/11 dus hoezo vergezocht. Als jij iets vergezocht vindt dan betekend dat nog niet dat het vergezocht is. Het is jouw mening maar dat is nog geen feit.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat er over de top is. Het hele 911 toneel. Het is allemaal net even te veel van het goede.
Als 911 zou verwerkt worden in een 24-seizoen zouden we het allemaal veelste vergezocht vinden. Maar de werkelijkheid is nog idioter dan dan er in films uberhaupt afgebeeld kan worden.
Die Lone Gunmen uitzending ging veel verder. De amerikaanse overheid bestuurde dat vliegtuig dat op het WTC in New york was gericht, om een excuus te hebben een oorlog in het MO te beginnen.quote:Op maandag 25 september 2006 19:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je bent bekend met de pilot aflevering van The Lone Gunmen (afsplisting van X-Files) deze pilot werd enkele maanden voor 9/11 uitgezonden. De openingsscene was een passagiersvliegtuig dat via remote control was overgenomen door terroristen en recht op het WTC vloog en in hollywood style op het laatste moment een impact werd verijdeld? Ben je ook bekend met het boek Executive Order van Tom Clancy waarin een terrorist een passagiersvliegtuig in het Capitol vliegt? Beide zijn van voor 9/11 dus hoezo vergezocht. Als jij iets vergezocht vindt dan betekend dat nog niet dat het vergezocht is. Het is jouw mening maar dat is nog geen feit.
Zegt me niets, vertel en onderbouw. Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 september 2006 20:06 schreef pietje77 het volgende:
hahaha, je hebt nog geen druppel bewijs gezien van 9-11...
Eeen video waarvan onomstreden is vastgesteld dat hij nep is.
Dat is allang onderuit gehaald, dat moet je ook wel weten. Identeit wordt nog al eens gestolen.quote:Kapers die nooit geidentificeerd zijn, die man van HET paspoort bewijs leeft zelfs nog.( heeft de regering ook ingetrokken HET paspoort bewijs.)
De kapers waren dood, de invasie ging om de mensen achter het plan en de regering die hen dekte. Waarom anders Afghanistan binnenvallen? Nauwelijks iets te halen, zeker vergeleken SAquote:wel zouden ze bijna allemaal uit Saoedie arabie komen en vallen we afghanistan binnen...
Doe dat dan eens! EN niet met quotes van sites als prisonplanet...quote:daarna Iraq vanwege WMD's ..... of daarna wegens zijn banden met al-qaeda...... of chemische wapens mobiele labs......
verder kan ik al je belangrijke/relevante "ontkrachtingen" zeeer makkelijk en duidelijk weerleggen ( het liefst wel van jullie hoogste bron dan he! )
Wat is dat nou weer voor een redenatie, kom op zeg!quote:en STELdat ik gelijk heb..... dan klopt alles wat ik heb gezegt.....( tuurlijk maak ik foutjes, ook omdat ik bijna een lopende database ben geworden
Bedankt voor de info, zal het doorlezen zodra ik er tijd voor heb.quote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Over Able Danger en Curt Weldon gesproken, het Pentagon rapport daarover al gezien?
http://www.msnbc.msn.com/id/14941373
A Pentagon report rejects the idea that intelligence gathered by a secret military unit could have been used to stop the Sept. 11 hijackings.
The Pentagon inspector general’s office said Thursday that a review of records from the unit, known as Able Danger, found no evidence it had identified ringleader Mohamed Atta or any other terrorist who participated in the 2001 attacks.
The report was ordered following the assertion last year that the unit had identified four of the 19 hijackers in 2000. That claim was made by a former intelligence officer who worked on Able Danger, Lt. Col. Anthony Shaffer, and by Rep. Curt Weldon, vice chairman of the House Armed Services and Homeland Security committees.
Weldon, R-Pa., has said the unit used data-mining to link Atta and three other hijackers to al-Qaida more than a year before the attacks.
The 71-page report, blacked out in parts, also rejected Weldon’s claim that the unit wanted information given to the FBI but that Pentagon lawyers would not allow it.
The report acknowledged that one Able Danger member alleged he was prohibited from providing a chart to the FBI in 2000 by a senior Special Operations commander. But, the report said, “the senior official did not recall the incident and we are persuaded that the chart would have been of minimal value to the FBI.”
Het rapport:
http://msnbcmedia.msn.com(...)le_Danger_report.pdf
Heb zelf nog geen tijd gehad om het te lezen maar uit het MSNBC verhaal blijkt dus al dat het behoorlijk verschilt van het verhaal van Schaffer en Weldon.
Over die uitzending hebben we het ook al gehad. Je Engels is kennelijk gewoon niet zo goed. Hij waarschuwt de regering geen anslagen te plegen, en geen aanslagen te laten plegen, waar hij als een van meerdere voorbeelden de WTC aanslag in 93 geeft, bewerende dat die gepleegd was door iemand ingehuurd door factoren binnen de regering. Hij maakt geen specifieke voorspelling van aanslagen met vliegtuigen in het WTC.quote:Op maandag 25 september 2006 20:06 schreef pietje77 het volgende:
P.S. false flag operations als een pre-text for war is al zo oud als de mens zelf, tot zeeer recent, gedocumenteerd ( terrorstorm video kijkt lekker weg. maar zoeken op. operation gladio, operation ajax, gulf of tonkin, false flag operations, zwaar gedocumenteerd. algemene publieke kennis.
Tevens vind ik de "9-11 prediction" van alex jones live op 25 juli 2001 toch wel wat indrukwekkender, gebaseerd op, inside knwoledge,, propaganda in het nieuws doorgronden, PNAC lezen, alle wetgeving etc etc en het mooiste is LIVE PUBLIC BROADCASTING! (je kan het zo opvragen dus) Ook is Alex "live" tegen PM of NIST of 9-11 comm ook geweldig, die vent is wel zo super geinformeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |