Idd, gister ook van Utrecht C. naar Arnhem, staat de trein eerst 5 min te wachten, dan gaat ie en sukkelt ie een langszaam tempo tot Driebergen-Zeist ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef bonfie het volgende:
Goederentreinen zijn leuk, zolang ze niet de passagierstreinen ophouden.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef bonfie het volgende:
Goederentreinen zijn leuk, zolang ze niet de passagierstreinen ophouden.
Heuj bok eens op julliequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:20 schreef M5 het volgende:
niks mis mee. dank zij die dingen heb ik werk.
Ja, ga jij nu maar lekker tussen de rochelende stinkende rukkende mensen in die reizigerstreinen zitten, dan geniet ik ondertussen van de voorbij razende containersliertenquote:
Ik ga wel lekker strakke 20jarige bloesjes observeren terwijl jij je gehoor naar de tering zit te helpenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ga jij nu maar lekker tussen de rochelende stinkende rukkende mensen in die reizigerstreinen zitten, dan geniet ik ondertussen van de voorbij razende containerslierten
Ik merk het al, je bent zelf zo'n stinkende rochelende rukker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker strakke 20jarige bloesjes observeren terwijl jij je gehoor naar de tering zit te helpen
Zo is datquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent zelf zo'n stinkende rochelende rukker.
ik kom wel aan mn trekken in Het treinpics, -nieuws en praattopic deel 30quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is datEn nou oprotten en je eigen goederentreintjestopic openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |