En daar ga je de fout in met je enge gedachtes....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:
dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden...
Partysquad is zowieso bagger. Heb nog geen noot gehoord van dat nummer, en dat wil ik ook zo houwequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:
...
ik weet het, maar ik vond rampeneren "wel leuk" maar ze slaan nu compleet de plank misquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in met je enge gedachtes....
Is het dan zó slecht??quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Gaat vast en zeker een hit worden
morpheusquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef T1andonly het volgende:
Kan ik het nummer trouwens al ergens beluisteren, want ik ben wel benieuwd wat het allemaal is
nummer is een week oud ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Syd het volgende:
Ik vind het nummer ook niks, maar om nu 3jaar later er een topic over te openen:s
*Is ook blij met het complete hunebed waaronder hij blijkbaar ligt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef DFDuo het volgende:
*Geeft de steen waaronder ze leeft nog een extra kusje*
Week? Toen ik terug kwam van vakantie was die al op the box te zien (19 aug.)quote:
Ik wel dan? dan hoef je alleen als je in de breezer cultuur zit weettogquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:05 schreef Frollo het volgende:
Ik ben 35, ik hoef dat soort dingen niet meer te kennen gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |