hoedeplank is wel een vet nummer.. maar qua lyrics niet de sterkste.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:06 schreef Nega het volgende:
Klopt, de teksten slaan niet op veel.
Maar Opgezwolle, dat luister ik al niet, kijk de titels van zijn van zijn liedjes, die slaan helemaal nergens op. Hoedenplank, 't klinkt vet, maarja, tekst.. ik hou er niet zo van.
SquartyPad kan beter alleen beats maken/
Vind wel dat opgezwolle over het algemeen wel goede teksten heeft vergeleken met bv die lui die de style van ghetto gangsters overnemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoedeplank is wel een vet nummer.. maar qua lyrics niet de sterkste.
Shit he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:![]()
![]()
bah bah bah wat een vies, goor, stom, saai, kutnummer zeg!
een tijdje terug hoorde ik hem bij slamfm bij de radio premiere zeg maar..
"Dé nieuwste hit van partysquad, voor het eerst bij slamfm!!"
dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden... met afgrijsen heb ik geluisterd naar dat nummer (ja er zit een knopje op, ik weet het..) en dacht bij mezelf: och dat nummer zal niet vaak worden gedraaid denk ik zo...
nu.. een tijdje later.. nog steeds dat nummer
dat is die shit, dat is die shit, dat is die shit
we doen die zieke dans en weet ik het wat!
züm kotsen!!!!
partysquad
shit
Talpaquote:
SGPquote:
ohja, jaloers :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:33 schreef Goochie het volgende:
ja dames en heren, zie (of eigenlijk luister) hier de nieuwe generatie! Deze gasten gaan het natuurlijk helemaal maken in het bedrijfsleven! Ze zijn gemotiveerd, leergierig en willen hogerop!
Ik zie de toekomst zonnig.
duh al die breezers worden helemaal geil als ze mocro's bitch horen zeggen, voelen ze zich allemaal aangesprokenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef T1andonly het volgende:
Meestal is de beat van Partysquad wel aantrekkelijk in uitgaansgelegenheden. Simpel doch effectief.
Ja en?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ze hebben toch vast wel een vmbo-opleiding.
wat een KUTNUMMER man, ik hou niet van dat soort "muziek" gewoon een rijmpje oplezen,quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
morpheus
http://www.youtube.com/watch?v=CQryEBjrbEY
na 30 seconden ofzo komt ie al
"dat is die shit"
wat erg... het hele nummer lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |