Neuken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef Salsagirl het volgende:
Ik moet zeggen, de zachte G klinkt wel cute
NIets mis mee ...![]()
Hou ff je bek over Rotterdam ,met je Raamsdonk !!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef BossFight het volgende:
[..]
Precies!
Het gepeupel. Ongewassen, ongemanierde schavuiten!
Beetje net als Rotterdam-zuid.
Voor een kusje krijg je hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een malibu met ijs.lust geen bier
Rotterdam is gayer dan heel Brabant bij elkaar! HA!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hou ff je bek over Rotterdam ,met je Raamsdonk !!!!
Mongool![]()
TRUE TRUE TRUE!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Rotterdam is gayer dan heel Brabant bij elkaar! HA!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
* De_Ananas geeft de dameTJE een malibu
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Rotterdam is gayer dan heel Brabant bij elkaar! HA!
Brabanders schelden veul harder naar mijn mening.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik woon wel in brabant, maar kom er niet vandaanmaar vind het wel leuk hier hoor
en Limburgers zijn raar, dan zijn ze heel aardig en dan zeg je 1 HEEEEEEEEL klein verkeerd dingetje en zijn ze gelijk pissed en schelden ze je gelijk de huid vol. Ze kunnen niet veel hebben, tenminste dan bedoel ik de Limburgers die ik ontmoet heb ooit
![]()
Ja he gvd, en zo voort ik woon al 15 jaar brabant maar kom uit limburg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik woon wel in brabant, maar kom er niet vandaanmaar vind het wel leuk hier hoor
en Limburgers zijn raar, dan zijn ze heel aardig en dan zeg je 1 HEEEEEEEEL klein verkeerd dingetje en zijn ze gelijk pissed en schelden ze je gelijk de huid vol. Ze kunnen niet veel hebben, tenminste dan bedoel ik de Limburgers die ik ontmoet heb ooit
![]()
Ik loop hier alleen door een te stille stad.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Brabanders schelden veul harder naar mijn mening.
Brabanders
Guusquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen door een te stille stad.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |