quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef BrauN het volgende:
Of Limburgers. Gewoon iedereen van onder de rivieren die met een zachte 'G' hoort te praten.
Er zijn dus van die types die van kinds af aan met de zachte 'G' spreken, zoals het ook hoort. En dan worden ze ouder en gaan ze studeren en denken ze zich te ontwikkelen en dan moet die zachte 'G' ineens afgeleerd worden!
Belachelijk!
Waarom doen sommige mensen dat? Denken ze dan echt intelligenter over te komen?
Alsof die roggelende Randstad 'G' ook maar enigzins doet denken aan beschaving.
Dus mijn tip aan Brabantse popi-jopi's die hun zachte 'G' de deur uit doen voor zo'n kotsgeluid: DOE NORMAAL! Of je maakt kennis met de vuist! Jaaaa, de gebalde vuist!
En Tonks jij bent een dikke nep-Brabander.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef tonks het volgende:
Het was ook een tvp ik bedoelde er niks mee (whehe rijmt wheheheh HAHAHAHA HAALAOLLOL)
Nou duw me maar naar gelderland danquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
En Tonks jij bent een dikke nep-Brabander.
We hoeven jou in dat Cuijk van je maar een duwtje te geven of je ligt al in Gelderland, dan wel Limburg.
Kom duwen jongens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou duw me maar naar gelderland dan.
Nee gij, gij trekt volle zalen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
En Tonks jij bent een dikke nep-Brabander.
We hoeven jou in dat Cuijk van je maar een duwtje te geven of je ligt al in Gelderland, dan wel Limburg.
Alsof brabanders uberhaupt kans maken op een normale carrière.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef BossFight het volgende:
Beetje algemeen beschaafd Nederlands kan geen kwaad als je verder wil komen met je Carrière dan de plaatselijke vuilnisbelt.
Moet niks, de gebroeders Anker hebben een kei-erg fries accent en zijn toch mooi twee van de beste advocaten van het land, Noraly Beyer heeft een surinaams accent en presenteerd het nieuws, om maar een paar voorbeelden te noemen, als jij gewoon goed nederlands leest, schrijft en spreekt zou niemand toch iets op een accentje aan te merken moeten hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef Rhanna het volgende:
Brabant
Limburg
Maar de G is cute. Desondanks, ik moet ook (g)aan rochelen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof brabanders uberhaupt kans maken op een normale carrière.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof brabanders uberhaupt kans maken op een normale carrière.
Dussssssquote:Opleiding: Oost, Noordoost
Beroep: Autodief
Omdat de rest overbodig is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef RSH11 het volgende:
Waarom doen sommiGe mensen alsof Nederland alleen uit de Randstand en Brabant/LimburG bestaat?
Inderdaad, ik maak natuurlijk deel uit van de maatschappelijke bovenlaag van deze provincie. Maar zoals BossFight probeert te zeggen zijn er inderdaad ook nog andere groepen, zoals de arbeidersklasse. En daar schaam ik me wel eens voor hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef BossFight het volgende:
[..]
![]()
Luister als je BrauN als de gemiddelde Brandander ziet heb je toch een redelijk verkapt beeld van de provincie en zijn volk. Maar dat kan ik je dan vervolgens niet kwalijk nemen.![]()
Precies!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak natuurlijk deel uit van de maatschappelijke bovenlaag van deze provincie. Maar zoals BossFight probeert te zeggen zijn er inderdaad ook nog andere groepen, zoals de arbeidersklasse. En daar schaam ik me wel eens voor hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |