Ze moeten er hard voor werken, maar als je bereidt bent om hard te werken dan loont het zich ook wel. Je moet je ook realiseren dat het geld dat ze overhebben vaak geinvesteerd moet worden in de toekomst omdat je daar wel je baan zo kwijt kan raken (geen echte vakbonden). Amerikanen vinden dit geen probleem, ze vinden vaak zo weer een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hebben ze echt niet allemaal een 9 tot 5 baan hoor. Om over vrije dagen en vakanties maar te zwijgen...
Neem een leuk abbonementje op Versatel adsl2+ 20mbit en je krijgt er een leuke Wireless Router bijquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef RipCore het volgende:
[..]
Probleem is, het gaat me hoe dan ook geld kosten om dat ding online te krijgen, en dat is jammerlijk.
Ik heb nou beneden de modem staan, incluis internetbellen, dus de modem kan niet verplaatst worden. En dan een kabel naar tweede verdieping naar mijn PC. en mijn Wii komt op mijn kamer (dezelfe verdieping) te staan, op m'n tv met kabelaansluiting (ook omhoog via een andere kabel). En om nou mijn PC aan te houden om mijn Wii online te houden via een wifistickje, dat zie ik niet zitten. En ik heb een hekel aan draadloos internet, langzame zooi is het. Kortom, ik heb een probleem.
FOK!games is all you needquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef Cubewoods het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat leuke sites die Live Updates bij gaan houden zo? (Naast FOK! natuurlijk.)
Welkom in 1994.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef RipCore het volgende:
[..]
Probleem is, het gaat me hoe dan ook geld kosten om dat ding online te krijgen, en dat is jammerlijk.
Ik heb nou beneden de modem staan, incluis internetbellen, dus de modem kan niet verplaatst worden. En dan een kabel naar tweede verdieping naar mijn PC. en mijn Wii komt op mijn kamer (dezelfe verdieping) te staan, op m'n tv met kabelaansluiting (ook omhoog via een andere kabel). En om nou mijn PC aan te houden om mijn Wii online te houden via een wifistickje, dat zie ik niet zitten. En ik heb een hekel aan draadloos internet, langzame zooi is het. Kortom, ik heb een probleem.
Internet is bijna nergens gratis, alleen bij de Mac. Ga je daar toch zitten met je Wii?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:32 schreef RipCore het volgende:
Wat leuk voor jou zeg.
En het kost me dus nog steeds geld.
Ze hebben daar wel leuke plasma schermpjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Internet is bijna nergens gratis, alleen bij de Mac. Ga je daar toch zitten met je Wii?
Dat weet ik ja, heb dan ook het boek 'Amerikaanse Zaken' van Charles Groenhuijsen gelezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze moeten er hard voor werken, maar als je bereidt bent om hard te werken dan loont het zich ook wel. Je moet je ook realiseren dat het geld dat ze overhebben vaak geinvesteerd moet worden in de toekomst omdat je daar wel je baan zo kwijt kan raken (geen echte vakbonden). Amerikanen vinden dit geen probleem, ze vinden vaak zo weer een nieuwe.
Zit dat niet allemaal in de IEEE overeenkomst voor gestandaardiseerde wifi? Dus wifi = automatisch ook WEP, WPA,etc.etc.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
Was er al bekend wat de Wii ondersteund van WiFi? Dus WEP, WPA beveiligingen enzo?
Damn die wou ik net postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ja blabla imagshack
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Zit dat niet allemaal in de IEEE overeenkomst voor gestandaardiseerde wifi? Dus wifi = automatisch ook WEP, WPA,etc.etc.
Ha, nu was ik een keer voorquote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67637quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:47 schreef Xrenity het volgende:
Doet eurogamer nog live updates?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, heb dan ook het boek 'Amerikaanse Zaken' van Charles Groenhuijsen gelezen![]()
hierop blijven f5 en ??quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67637
We zullen zien wie hier een 8pack desperado's wintquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ha, nu was ik een keer voor
ehm nee, de (originele) DS ondersteund bv alleen maar WEP, geen WPA.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Zit dat niet allemaal in de IEEE overeenkomst voor gestandaardiseerde wifi? Dus wifi = automatisch ook WEP, WPA,etc.etc.
(dat sommige zuidoost-taiwanese triple C routers het bij niet nader te noemen warenhuizen niet hebben zegt daar natuurlijk niks over)..
Alle Zelda hoesjes en doosjes zijn lelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
Zo net ff in elkaar geflanst. Gewoon te simpel
Weetje hoe mooi dat is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
Zo net ff in elkaar geflanst. Gewoon te simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |