quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het helemaal gehad met Nintendo. Al 20 jaar lang komt Europa op de laatste plaats, té vaak zijn we genaaid. Ze steken die Wii maar in hun reet, ik haal TP wel voor m'n Cube en ik schaf geen Wii aan voordat ie voor een fatsoenlijke prijs in de winkels ligt.![]()
Volgens sommigen komt Zelda niet eens uit voor de Gamecube in Europa..quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb het helemaal gehad met Nintendo. Al 20 jaar lang komt Europa op de laatste plaats, té vaak zijn we genaaid. Ze steken die Wii maar in hun reet, ik haal TP wel voor m'n Cube en ik schaf geen Wii aan voordat ie voor een fatsoenlijke prijs in de winkels ligt.![]()
Ik denk het persoonlijk zelf ook niet. Import em wel uit Amerika laterquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Volgens sommigen komt Zelda niet eens uit voor de Gamecube in Europa..
Ja sorry hoor, maar dit vind ik echt niet normaal. Nintendo heeft dit kutgeintje te vaak geflikt in die 15+ jaar dat ik hun verdomme trouw ben gebleven.quote:
TP komt niet voor cuuuubequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Idd en die week na Japan is ook toch niet zo ergquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef McGilles het volgende:
Wat boeit die paar euro goedkoper/duurder nou uit, uurtje meer of minder werken kan ook geen kwaad toch?
Bron? En dit is echt geen aanval. Ik ben het gewoon helemaal zat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
TP komt niet voor cuuuube
en mmarsu had ook zo'n aanval na de E3.
Rustig maar chantyquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bron? En dit is echt geen aanval. Ik ben het gewoon helemaal zat.![]()
Controller zal compleet 60 euro kosten ja, maar voor veel MP spellen heb je alleen de remote nodig ( dit heb ik al zo'n 4/5 x gezegd in dit topic maar ach ).quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef Kill_em_all het volgende:
haha wat een tyfuslijers bij nintendo.
De wii word een betaalbare familie console.
Wii: 250 euro
Controller: 60 euro(word leuk als je met je hele familie erop wil gamen
Software: 60 euro (dacht dat de wii zo goedkoop was om voor te ontwikkelen)
Launch: laat
Je vergeet geen kleurenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:06 schreef Kill_em_all het volgende:
haha wat een tyfuslijers bij nintendo.
De wii word een betaalbare familie console.
Wii: 250 euro
Controller: 60 euro(word leuk als je met je hele familie erop wil gamen
Software: 60 euro (dacht dat de wii zo goedkoop was om voor te ontwikkelen)
Launch: laat
Ubisoft kennende word hun software ook wel goedkoopquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Controller zal compleet 60 euro kosten ja, maar voor veel MP spellen heb je alleen de remote nodig ( dit heb ik al zo'n 4/5 x gezegd in dit topic maar ach ).
Nintendo software zal 49,99 kosten.
Met Nintendo leren leven? Ha! Na 15 jaar trouw te zijn gebleven flikken ze dit weer, ze kunnen het gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rustig maar chantyJe moet gewoon met NIntendo leren leven
![]()
.....?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef Roi het volgende:
De Wii is Nintendo's laatste console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |