het zijn de feyenoord supporters van het midden-oostenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie mensen dingen in de fik steken en er agressief tegenaan trappen. Dat is wel gewelddadig.
nee, het wordt hem natuurlijk geopenbaardquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft de paus eigenlijk een speechwriter?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het zijn de feyenoord supporters van het midden-oosten
o ja, india was hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Azie, het midden-oosten is meer naar het midden![]()
de vraag is hoeveel procent van de mensen daar aan het demonstreren is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef speknek het volgende:
Het is sowieso achterlijk dat ze daar massaal staan te demonstreren, alsof wij de straat opgaan na de gemiddelde uitspraak van Khomeini. Allemaal mensen die gebrainwasht zijn door hun dictators. Sneu eigenlijk.
Wij hebben andere middelen om onze ongenoegen te uitten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef speknek het volgende:
Het is sowieso achterlijk dat ze daar massaal staan te demonstreren, alsof wij de straat opgaan na de gemiddelde uitspraak van Khomeini. Allemaal mensen die gebrainwasht zijn door hun dictators. Sneu eigenlijk.
KLBquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij hebben andere middelen om onze ongenoegen te uitten.
Presies wat jij zecht .quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel heel grappig, maar het gaat hier dus inderdaad wel om analfabeten, armen, werkloze mensen die daar demonstreren! Die kunnen idd niet fokken, kennen het internet of de computer niet, of nauwelijks. Ze krijgen slechts een eenzijdige informatiestroom, flarden text. Religie is hun enige houvast in hun armzalig levendje, en dan komt er zo'n stinkendrijke paus ff wel hun de les lezen.
Ik denk dat het anders ligt. Voor de meeste mensen is kritiek iets dat je negeert of waar je iets positiefs mee doet. Kwaad worden heeft geen zin, al is de kritiek nog zo onterecht. Alweer een voordeeltje van de Verlichting.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij hebben andere middelen om onze ongenoegen te uitten.
Ik zit het topic ook door te lezen.... en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
is dit alles niet een beetje zoeken naar een stok om mee te kunnen slaan?
ach, zich beledigd voelen, daar draait dat geloof blijkbaar op, zo snel en makkelijk ze over de zeik gaan, rechtvaardigt geweld, zijn ze dol op ook blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef speknek het volgende:
Verlichting komt met de rede en rationaliteit. En dat is iets wat je meestal krijgt als je naar school gaat, toegang hebt tot allerlei informatiestromen en de vrijheid en de mogelijkheid hebt om zelf de informatiestromen te bepalen en te selecteren. Je ziet dan ook dat dit soort woedeuitbarstingen in bepaalde gebieden voorkomen. Achterstandsgebieden binnen de moslimwereld zelf. In Qatar, Bahrein, Turkije, VAE, Libie, Tunesie, Marokko en zelfs Saoedie-Arabie zie je dit soort woedenuitbarstingen bijna nooit, daarom vond ik je generalisatie ook zo belachelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders ligt. Voor de meeste mensen is kritiek iets dat je negeert of waar je iets positiefs mee doet. Kwaad worden heeft geen zin, al is de kritiek nog zo onterecht. Alweer een voordeeltje van de Verlichting.
Ik beschouw hem dan maar als een nep-Christen. Omdat ik het als een belediging zie voor de Christenen om hem als Christen te zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Presies wat jij zecht .
Stinkend rijke paus die zelf ook nog eens afgoden aanbid .
Allemaal dingen die zijn eigen bijbel veroordeeld
Tenminste als hij in de zelfde god geloofd als de christenen .
Die generalisatie was dus provocerend bedoelt, maar je hapte nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verlichting komt met de rede en rationaliteit. En dat is iets wat je meestal krijgt als je naar school gaat, toegang hebt tot allerlei informatiestromen en de vrijheid en de mogelijkheid hebt om zelf de informatiestromen te bepalen en te selecteren. Je ziet dan ook dat dit soort woedeuitbarstingen in bepaalde gebieden voorkomen. Achterstandsgebieden binnen de moslimwereld zelf. In Qatar, Bahrein, Turkije, VAE, Libie, Tunesie, Marokko en zelfs Saoedie-Arabie zie je dit soort woedenuitbarstingen bijna nooit, daarom vond ik je generalisatie ook zo belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |