abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41840147
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zie mensen dingen in de fik steken en er agressief tegenaan trappen. Dat is wel gewelddadig.
het zijn de feyenoord supporters van het midden-oosten
pi_41840164
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft de paus eigenlijk een speechwriter?
nee, het wordt hem natuurlijk geopenbaard
pi_41840172
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het zijn de feyenoord supporters van het midden-oosten

Azie, het midden-oosten is meer naar het midden
Allah Al Watan Al Malik
pi_41840192
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Azie, het midden-oosten is meer naar het midden
o ja, india was het
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:06:40 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_41840313
Het is sowieso achterlijk dat ze daar massaal staan te demonstreren, alsof wij de straat opgaan na de gemiddelde uitspraak van Khomeini. Allemaal mensen die gebrainwasht zijn door hun dictators. Sneu eigenlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41840352
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef speknek het volgende:
Het is sowieso achterlijk dat ze daar massaal staan te demonstreren, alsof wij de straat opgaan na de gemiddelde uitspraak van Khomeini. Allemaal mensen die gebrainwasht zijn door hun dictators. Sneu eigenlijk.
de vraag is hoeveel procent van de mensen daar aan het demonstreren is.
pi_41840371
quote:
Wij hebben andere middelen om onze ongenoegen te uitten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41840402
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

KLB
  Donald Duck held vrijdag 15 september 2006 @ 18:11:31 #249
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41840428
Toch knap dat die moslims keer op keer weer bewijzen dat ze nergens tegen kunnen. Hun stomme profeet is beledigd, nou boehoe hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41840625
De religie van de vrede zal vast met een leuke reactie komen.
pi_41840637
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zeg je nu wel heel grappig, maar het gaat hier dus inderdaad wel om analfabeten, armen, werkloze mensen die daar demonstreren! Die kunnen idd niet fokken, kennen het internet of de computer niet, of nauwelijks. Ze krijgen slechts een eenzijdige informatiestroom, flarden text. Religie is hun enige houvast in hun armzalig levendje, en dan komt er zo'n stinkendrijke paus ff wel hun de les lezen.
Presies wat jij zecht .
Stinkend rijke paus die zelf ook nog eens afgoden aanbid .

Allemaal dingen die zijn eigen bijbel veroordeeld

Tenminste als hij in de zelfde god geloofd als de christenen .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_41840651
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders ligt. Voor de meeste mensen is kritiek iets dat je negeert of waar je iets positiefs mee doet. Kwaad worden heeft geen zin, al is de kritiek nog zo onterecht. Alweer een voordeeltje van de Verlichting.
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:20:55 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41840682
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
is dit alles niet een beetje zoeken naar een stok om mee te kunnen slaan?
Ik zit het topic ook door te lezen.... en ik denk dat je gelijk hebt.

Een soort van cartoonrellen.... maar dan zonder cartoons.
pi_41840708
quote:
ach, zich beledigd voelen, daar draait dat geloof blijkbaar op, zo snel en makkelijk ze over de zeik gaan, rechtvaardigt geweld, zijn ze dol op ook blijkbaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41840725
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders ligt. Voor de meeste mensen is kritiek iets dat je negeert of waar je iets positiefs mee doet. Kwaad worden heeft geen zin, al is de kritiek nog zo onterecht. Alweer een voordeeltje van de Verlichting.
Verlichting komt met de rede en rationaliteit. En dat is iets wat je meestal krijgt als je naar school gaat, toegang hebt tot allerlei informatiestromen en de vrijheid en de mogelijkheid hebt om zelf de informatiestromen te bepalen en te selecteren. Je ziet dan ook dat dit soort woedeuitbarstingen in bepaalde gebieden voorkomen. Achterstandsgebieden binnen de moslimwereld zelf. In Qatar, Bahrein, Turkije, VAE, Libie, Tunesie, Marokko en zelfs Saoedie-Arabie zie je dit soort woedenuitbarstingen bijna nooit, daarom vond ik je generalisatie ook zo belachelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:28:09 #256
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_41840855
euhm de paus heeft eindelijk eens een punt
pi_41840904
Wat de paus uitsprak was feitelijk juist.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_41840975
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:19 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Presies wat jij zecht .
Stinkend rijke paus die zelf ook nog eens afgoden aanbid .

Allemaal dingen die zijn eigen bijbel veroordeeld

Tenminste als hij in de zelfde god geloofd als de christenen .
Ik beschouw hem dan maar als een nep-Christen. Omdat ik het als een belediging zie voor de Christenen om hem als Christen te zien
Allah Al Watan Al Malik
pi_41841103
Als het aan Donner lag, had Benedictus nu een boete gehad...
pi_41841200
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verlichting komt met de rede en rationaliteit. En dat is iets wat je meestal krijgt als je naar school gaat, toegang hebt tot allerlei informatiestromen en de vrijheid en de mogelijkheid hebt om zelf de informatiestromen te bepalen en te selecteren. Je ziet dan ook dat dit soort woedeuitbarstingen in bepaalde gebieden voorkomen. Achterstandsgebieden binnen de moslimwereld zelf. In Qatar, Bahrein, Turkije, VAE, Libie, Tunesie, Marokko en zelfs Saoedie-Arabie zie je dit soort woedenuitbarstingen bijna nooit, daarom vond ik je generalisatie ook zo belachelijk.
Die generalisatie was dus provocerend bedoelt, maar je hapte niet

Ik geef die mensen ook niet volledig de schuld, maar ik kan eerlijk gezegd de gebeurtenissen niet loskoppelen van de dogmatische trekjes die ik toch bij wel erg veel moslims zie. Rede en rationaliteit gaan niet samen daarmee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')