abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41949076
Ja nee het is hier ook echt koud, iedereen zit te rillen (en sowieso heb ik het snel koud hoor, dus beetje aan mezelf ook misschien)
En morgen ga ik met een 3e klas middelbare scholieren (uit de randstad) mee op landbouwwerkweek. Ik ga maar 1dag om te kijken hoe die stadse kiddo´s het boerenleven ervaren. Koeien melken, stallen uitmesten EN kaas maken!
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_41949095
Oeps
pi_41949161
Haha dat lijkt me grappig ... allemaal wiggers die kaas gaan maken en is er geen thermostaat die je omhoog kan schroeven?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41949950
Misschien zijn dat van die mensen uit de randstad die denken dat melk uit een fabriek komt in plaats van een koe

Waar zijn die reportages van jou te lezen trouwens
pi_41950034
IN DE KRANT!
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41952334
Zooo, ff autos gewassen en monitoren opgehaald bij een basisschool.
Nu de rest van de dag maar weer een beetje aankloten.
pi_41952708
Jaaa moet je de krant kopen he! Die repo van mij komt waarschijnlijk as zaterdag in de krant.
Ik ben benieuwd wat ik daar tegenkom op de boerderij.
pi_41953248
jstn, als ik ooit een auto heb weet ik je te bereiken

Gaaf Laura, onder welke rubriek? (Neon ofzo toch?)
pi_41953842
Jaa neon, newz of newzy ben ik te bewonderen hihi
pi_41954870
Ik ga over 20 minuten op huis aan
pi_41955171
Nog 8 minuten
pi_41956447
Nu nog 20, morgen snack dag
pi_41957862
Woops
  woensdag 20 september 2006 @ 08:23:10 #164
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41974112
Goedemorgen, het zonnetje schijn, , ik zit aan de koffie, . .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41974266
Goedemorgen, het zonnetje schijn, , ik zit aan de koffie, . .
pi_41974341
Owja, we zagen de week weer door midden vandaag!
pi_41974664
Zon. Check!
Koffie. Check!
Goedemorgen

Ik heb d'r wel zin in vandaag, zolang ik niet teveel ingewikkelde dingen moet uitvoeren.
en zoveel koffie als gister hoop ik niet te drinken.
pi_41974907
Kou. Check!
Brrrr, wat was t koud op de fiets zeg.

Het is weer woensdag, de week gaat weer door de midden.
pi_41974980
Ja ik heb m'n jas vanmorgen meegenomen en vanmiddag zal het wel weer 30 graden in de bus zijn.
Dus ik zorg dat ik met iemand mee naar huis kan rijden
pi_41975654
Ben ik blij dat mijn plek ongeveer 10 minuutjes fietsen is ..
pi_41976157
Ik moet 45 minuten in 'n bus hangen en daar wordt ik meestal verschrikkelijk moe en traag van.

Mijn begeleider komt vandaag niet opdagen, kreeg net telefoon dat hij in bed ligt met buikkrampen.
Dus ik heb het rijk voor mij alleen hier Dan kan ik later vanmiddag misschien enkele vrouwlijke stagiaires van een andere afdeling lastig vallen.
pi_41976209
.. Relaxt.. Ik ga zo even een pc plaatsen op het kantoor
pi_41976385
Goedemorgen allemaal!

Vandaag weer om 9 uur begonnen, bakje koffie gedronken, praatje gehad met mn bedrijfsmentor over een opdracht en nu maar aan t werk.

planning voor vandaag:
- 2 grote orders picken
- 2 orders afleveren
- op de terugweg 1 bestelling ophalen
- zooi lossen
- Werken aan PvA voor school en de opdracht (beschrijving van de bedrijfsprocessen)
- Fok!ken

lekker afwisselend dagje.. daar hou ik wel van

maarja nu maar snel naar beneden orderpicken
pi_41977608
goedemorgen allemaal,

ben hier alweer bijna 3 uurtjes bezig. Met de werkinstructies. deze moeten voor vanmiddag af zijn. En dan kan ik beginnen met de procedures rond installatie nieuwe en oude pc's....
nu ff een bakkie doen , en daarna weer verder..
pi_41977823
Pc is geplaatst o_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')