quote:Op donderdag 21 september 2006 10:55 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben ook weer terug. Gisteren op repo in Friesland, wat een tocht wat een ellende: ben kapot. Vandaag ook enorm drukke dag! IK wil SLAPEN.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef SvenM het volgende:
en ijsmeis heeft de OP weer aangepast
Ssstquote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef SvenM het volgende:
en ijsmeis heeft de OP weer aangepast
Ghehe, niemand wou die koeien melken en toen moest zij het doenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:
[..]!
Wat heb je allemaal meegemaakt
Je moet niet lurken, je moet posten!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ssst.
Als ik iemand ben vergeten, gewoon even roepen, ik lurk stiekem nog steeds mee.
Doe ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef SvenM het volgende:
[..]
Je moet niet lurken, je moet posten!![]()
Valt wel mee, maar ik lurk ook nog in andere foraquote:Op donderdag 21 september 2006 11:08 schreef SvenM het volgende:
Owja, je hebt ook mensen wel druk zijn zeg maar...Kon ik maar wat meer doen
Mjah ik ook beetje,quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik lurk ook nog in andere fora!
Ik klik gewoon maar raak in de Active en My Active Topics lijstquote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef SvenM het volgende:
[..]
Mjah ik ook beetje,
Onzin en KLBVerder zijn Klussen en Wonen en nog paar andere fora's wel leerzaam
Dat het lekker koeler is dan buiten is wel goed maar hij blaast koude lucht naar mij (dat ding is precies boven/voor me.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:29 schreef SvenM het volgende:Het is hier idd ook niet echt warm :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |