Kloon-alertquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten daar 2 gasten die werkelijk ieder detail over hun nueckseks daar neer plempen. Bijvoorbeeld:
[..]
Heel simpel, anderen zijn fouten laten opknappen, of zo op zijn personeel inspelen dat ze er voor zorgen dat hij goed voor de dag komt. Dat is een manager.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoewel ik me soms echt afvraag hoe die manager is geworden
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel simpel, anderen zijn fouten laten opknappen, of zo op zijn personeel inspelen dat ze er voor zorgen dat hij goed voor de dag komt. Dat is een manager.
je likt aan mannenoksels?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, haren in je bek terwijl je oraal bezig bent
Dat willen jullie mannen zelf ook niet![]()
Wij wel kale mutsen, prima, dan scheren jullie je piem0l + randzones ook maar
Kom je hem morgen erin zetten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hola d'ArTic, hoe staat het met het spruitstuk?
Blaxtar bedoel je dan denk ik, mwah...niet echt dope nee. Broer van Typhoon en lid van de Opgezwolle click (staat ook op wat Opgezwolle platen).quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Blaxar, een Nederlandse rappert.
Man die gast was slecht, liep zwaar te hijgen in de mic omdat ie t tempo ni bij kon houden
Vergeten te vermelden, Jawat! was ook op LL, en die brak op het einde zo de tent afquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Blaxtar bedoel je dan denk ik, mwah...niet echt dope nee. Broer van Typhoon en lid van de Opgezwolle click (staat ook op wat Opgezwolle platen).
Jammer dat er weer zoiets moet komen als voorprogramma...Jawat had het vast beter gedaan
of Duvelduvel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |