Ik fietste gewoon op het fietspad zoals normale mensen maar meneertje wielrenner vond dat niet goed genoegquote:
nee dat is extra gewicht hequote:Op vrijdag 15 september 2006 08:51 schreef Pelgrim het volgende:
Die mafkezen hebben meestal niet eens een fietsbel.
Rot toch op manquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:55 schreef TR08 het volgende:
Ach, ga maar eens wielrennen en probeer normaal langs medeweggebruikers te fietsen. Die gaan nooit opzij totdat je er al een halve minuut direct achterzit. Als je schreeuwt maken ze tenminste wel op tijd ruimte. Een beetje normaal vragen of je er langs mag werkt niet, dus dat verleer je snel.
Het is niet de fout van de wielrenners dat het gros van de normale fietsers stront in de oren heeft
A-Sociaal zijn is zeker niet de manier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:55 schreef TR08 het volgende:
Ach, ga maar eens wielrennen en probeer normaal langs medeweggebruikers te fietsen. Die gaan nooit opzij totdat je er al een halve minuut direct achterzit. Als je schreeuwt maken ze tenminste wel op tijd ruimte. Een beetje normaal vragen of je er langs mag werkt niet, dus dat verleer je snel.
Het is niet de fout van de wielrenners dat het gros van de normale fietsers stront in de oren heeft
Hou die gedachte vast jongen, dan kom je er welquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Rot toch op man. en ga op een normale snelheid fietsen om 7:10 en ga anders in frankrijk fietsen als je zo mislukt bent dat je niet eens mee kan doen aan de tour de france en dan maar tour de whatever in nederland gaat doen
.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Rot toch op man. en ga op een normale snelheid fietsen om 7:10 en ga anders in frankrijk fietsen als je zo mislukt bent dat je niet eens mee kan doen aan de tour de france en dan maar tour de whatever in nederland gaat doen
.
Nou zeg jij me dan eens hoe ik wel binnen normale tijd ruimte kan krijgen op een aardige manierquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:59 schreef Esco het volgende:
[..]
A-Sociaal zijn is zeker niet de manier.
Strontlui zijn het, die kut wielrenners.
Jij bent er zeker zo een...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:55 schreef TR08 het volgende:
Ik bel altijd eerst een keer normaal, komt er geen reaktie dan kon je het krijgen ja. Inmiddels fiets ik al een paar jaar niet meer.quote:
Dit is toch helemaal niet van toepassing? Dit zou alleen van toepassing zijn als jongens aan het voetballen waren en ajax komt er opeens bij staan "Hey gaan jullie eens weg".quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:01 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast jongen, dan kom je er wel
Ik zou voetballertjes in de jeugd elftallen ook maar zeggen dat ze snel moeten ophoepelen als ze niet meteen al goed genoeg zijn voor Ajax. Je moet toch een beetje op hobby niveau kunnen sporten?
En het is een fietspad geen racepad.quote:Als normale fietsers om te beginnen eens op hun eigen helft van het fietspad zouden fietsen ipv beide rijstroken in beslag te nemen was driekwart van het probleem al opgelost.
Ik zag het gelijk aan je reactie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:04 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik bel altijd eerst een keer normaal, komt er geen reaktie dan kon je het krijgen ja. Inmiddels fiets ik al een paar jaar niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |