GRATIS BIER VOOR HET VOLK, EN WEL NU!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Snarf het volgende:
En je punt is?
z'n eikeltje, vrees ik....quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:09 schreef Snarf het volgende:
En je punt is?
VROUWEN MOETEN HUN PLAATS KENNEN!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef Litso het volgende:
DAT ZIJ ZEGT "MAAR DAN MOET JIJ OOK WAT DOEN" EN JIJ ROEPT "NIKS TEGENDIENST, GEWOON PIJPEN DIE HANDEL!"
Eensch!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
GRATIS BIER VOOR HET VOLK, EN WEL NU!!!!
![]()
STAAN, LAMLUL!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:12 schreef killswitch het volgende:
JULLIE CAPS STAAT AAN
HEEL GOED!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:11 schreef Snarf het volgende:
[..]
Eensch!
* Snarf slaat ook met zijn pik op tafel!
* Snarf pakt zijn andere pik en slaat er HARD mee op tafel voor wat bitterballen en mosterd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
HEEL GOED!!!![]()
Pony-Lover SLAAT NU HARD MET ZIJN PIK OP TAFEL VOOR DE WERELDVREDE EN NOOTJES BIJ HET BIER!!!!!
![]()
Die van je vriend?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:14 schreef Snarf het volgende:
[..]
* Snarf pakt zijn andere pik en slaat er HARD mee op tafel voor wat bitterballen en mosterd.
SLA DAN MET JE PIK OP TAFEL VOOR MEER GOEDE TOPIC'S, DAT ZAL ZE LEREN!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:12 schreef Thieske het volgende:
GOED TOPIC, ZO ZOUDEN ER MEER MOETEN ZIJN!!!
Nee, ik heb er gewoon twee. Hoezo?quote:
Als het maar met zachte "g" is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
BrauN gaat zingen
Ikvroeg me af of je wind tegen had.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon twee. Hoezo?
STOER!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon twee. Hoezo?
staat je hebt maar 1 caps locktoets op je pc/laptop toch?quote:
zo maak je van je kaaspiemel smeerkaasquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
SLA DAN MET JE PIK OP TAFEL VOOR MEER GOEDE TOPIC'S, DAT ZAL ZE LEREN!!!!
WIE NIET WIL LUISTEREN KRIJGT MET DE KEIHARDE WIL VAN DE KAASPIEMEL TE MAKEN!!!!!
*SLAAT NOGMAALS OP TAFEL*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |