http://www.scottsaustralia.com.au/images/Roundup-herb-conc.gifquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:57 schreef Nachtdier het volgende:
Ja, inderdaad. Haar passievrucht. Niet d;r mosseltje of d'r doos, maar d'r passievrucht is de reden dat ik over haar wil klagen.
zoveel mogelijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:33 schreef Nachtdier het volgende:
Hoeveel wil je er hebben?
Overigens zijn ze niet zo heel erg lekker om te eten. Decoratiegehalte is hoger dan lekkerheid.
Ja dat was mijn gedachte dus ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Thrilled het volgende:
misschien is zij net tot de ontdekking gekomen dat de plant door de schutting bij jullie groeit, en dacht ze van: hey verrek, dat is waarschijnlijk wel storend voor mijn lieve buurtjes, laat ik de takken maar naar mijn kant halen voordat ze er iets van zeggen..
Het is maar een gekke gedachte maar wat dacht je van een tuincentrum?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef Blackletter het volgende:
[..]
zoveel mogelijk![]()
waar kun je zo'n plant kopen ?
Vriendje vosssss pas je sig eens aan Het is vriendje vosssss 5x squote:Op vrijdag 15 september 2006 01:02 schreef vosss het volgende:
Hey Litso, zet je ander icoon eens terug ofzo
daar heb ik al eens gekeken, daar kon ik hem niet vindenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is maar een gekke gedachte maar wat dacht je van een tuincentrum?![]()
de woorden "vrouw" en "passievrucht" waarschijnlijk hequote:
buurvrouw doet het sowieso altijd al goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:59 schreef Blackletter het volgende:
[..]
de woorden "vrouw" en "passievrucht" waarschijnlijk he
krijg ik ze niet meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:33 schreef Nachtdier het volgende:
Hoeveel wil je er hebben?
Overigens zijn ze niet zo heel erg lekker om te eten. Decoratiegehalte is hoger dan lekkerheid.
Daar zijn ze anders toch echt in allerlei soorten, maten en kleuren te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef Blackletter het volgende:
[..]
daar heb ik al eens gekeken, daar kon ik hem niet vinden![]()
ows oke, dan zal ik binnenkort nog eens kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zijn ze anders toch echt in allerlei soorten, maten en kleuren te krijgen hoor.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:07 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Jij vindt het een geil idee als je vader je vriendin zou bezwangeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |