Het is dezelfde kip als ik altijd heb en als ik die in de koekenpan bak wordt het wel bruin... Misschien slechte legquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:33 schreef Lucille het volgende:
Je kip is van slechte kwaliteit, er zit te veel water in. Water afgieten en verder bakken. Eventueel het vocht daarna weer langzaam teruggieten.
hmmm, gefrituurde kipquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:37 schreef Repeat het volgende:
als je korstjes wilt moet je het frituren
Ik heb uberhaupt geen olie gebruikt, anti-aanbaklaag... volgende keer toch maardoen dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Teveel water ingespoten in die kip-filetjes die je gekocht hebt.
Daarbij te weinig olie (wordt heter) gebruikt, denk ik.
wie bakt er nou weer zonder oliequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen olie gebruikt, anti-aanbaklaag... volgende keer toch maardoen dan?
Ja, het proberen waard, even een paar drupjes olijf-olie gebruiken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb uberhaupt geen olie gebruikt, anti-aanbaklaag... volgende keer toch maardoen dan?
Ik. En so far bevalt het me prima. Gisteren gemarineerde kip gebakken zonder olie, in de koekenpan en dat ging prima.quote:
Ja, in een marinade zit meestal al olie. Dan hoef je ook geen olie meer in de pan te doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik. En so far bevalt het me prima. Gisteren gemarineerde kip gebakken zonder olie, in de koekenpan en dat ging prima.
Volgende keer toch maar olie in de wok proberen dan.
Teriyakisaus... hm, zou best kunnen eigenlijk, ik heb al een tijdje geen kip zonder ofwel ketjap ofwel teriyaki gebakken...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, in een marinade zit meestal al olie. Dan hoef je ook geen olie meer in de pan te doen.
Meteen uit de koelkast. Nou ja, tien minuten of zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:43 schreef Curiosity het volgende:
Heb je de kip direct vanuit de koelkast in de pan gegooid of heb je het eerst op kamertemperatuur laten komen?.
Mja, dat verkopen ze hier niet. Ik gebruik olijfolie, maar liever dus helemaal niks, eigenlijk, beetje besparen op vet etenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:21 schreef piepster het volgende:
Het komt vast goed. Leuk dat je zulke dingen hier komt vragen trouwens.
[edit] Als je heel makkelijk wilt doen: volgens mij wordt alles kei-bruin als je in Croma braadt.
Maar helpt wel met het bruin wordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
Vet krijgen we echt wel op andere manieren binnenMaar inderdaad, een scheutje olijfolie kan niet zoveel kwaad.
Alleen jammer dat de zomer al bijna voorbij is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar helpt wel met het bruin worden![]()
Op wintersport kun je ook bruin worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de zomer al bijna voorbij is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |