Hebben we iemand uit voorgaande edities die het ook op die manier geprobeerd heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze doet dat tot nu toe wel handig en ik heb er nog niemand over gehoord
Can i? Can I?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Kribbie, zelfs jij mag niet off-topic!
Leuk tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is Marcia een beetje teut.
in dat geval geef ik een 7 want : hoe lammer hoe beter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is Marcia een beetje teut.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
in dat geval geef ik een 7 want : hoe lammer hoe beter.
Als je dat tegen Jeroen had gezegd dan zou Jeroen zeggen huh ken je die dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Marcia nu net haar vader.
nix mis mee gek, 1.9cdti executive 110kW, dvd speler in het plafond, playstation, 7.1 geluidsinstallatie ( begrijp die 7,1 nog niet helemaal eerlijk gezegd) geintegreerde navteq in de boordcomputer en dat allemaal op een dvd installatie in een beregeile opsteeling ingebouwd in het dashboard, voorstoelen op 8 plaatsen regelbaar en weet ik wat nog meer voor sjit ..quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Rijden in een opel? Echt nooit van me leven
(en die kinderzitjes mag je ook houden, heb nog steeds een t@#%$# hekel aan kinderen
)
PS: na 24:00 mochten we toch off-topic?![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Marcia is teut en lult als haar vader.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Marcia geeft de dagen een cijfer.
[afbeelding]
las deze te laat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
jaaaaaaa? watteh?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar ik kijk geen streams en heb anders niets te doen, heb geen vrienden en geen hobby's
Ze noemen me ook wel is: Jeroen
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Marlies koop eens een mening ergens!!!!!!
hihihihquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
hadden ze beter zo'n jaknikker in het huis kunnen zetten, die had nog wat opgeleverd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |