Je weet nooit waar de postcodejackpot valt!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:01 schreef Ludger het volgende:
Het is toch eigelijk onzin? Vandaag folders gelopen en de inhoud van die folder was het aanprijzen van een bepaalde wijk die gebouwd gaat worden. Moest ik een oude wijk met allemaal huurwoningen ook lopen, toch sneu.. die mensen hebben over het algemeen geen geld voor zo'n 'villa in het groen'.
die mensen kunnen toch ook geen loten betalenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef Frits het volgende:
[..]
Je weet nooit waar de postcodejackpot valt!
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef 2609 het volgende:
wat een onzin wij thuis zijn toch ook multimiljonair maar we wonen ook niet in een villawijk maar gewoon in een normale buurt het is maar waar je je thuis voelt en leuk vind om te wonen
wat betekent datquote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Je blijft in ieder geval consequent
Dat je een grote piemel hebtquote:
ow jah dat klopt welquote:
ohw neej klopt heeft mn opa allemaal verdiendquote:Op donderdag 14 september 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat jij je miljoenen niet met je slimheid hebt verdiend
Lurkersquote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
ohw neej klopt heeft mn opa allemaal verdiend![]()
Mocht het waar zijn dan zal die man echt bekaf in het graf liggen. Hij moet zich constant omdraaienquote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
ohw neej klopt heeft mn opa allemaal verdiend![]()
Die folder jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef descendent1 het volgende:
Zeg TS; je woont toevallig niet in Zwolle huh... Ik kreeg laatst een foldertje over een neiuwbouwwijk in de bus waarin die handel zo verschrikkelijk werd aangeprezen dat ik het ook geloofd had als het van de EO was gekomen...
wat betekent datquote:
hij leeft nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dan zal die man echt bekaf in het graf liggen. Hij moet zich constant omdraaien
jammer dat ik hier altijd weer een beetje jaloezie proef bij mensen die wel genoeg geld hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Je blijft in ieder geval consequent
Dat gaat ook moelijk in de branche waar ik werkquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jammer dat ik hier altijd weer een beetje jaloezie proef bij mensen die wel genoeg geld hebben.![]()
dat jij een simpele controller bent en nog geen sector- of concerncontroller hoor je mij ook niet over.![]()
lurker staat niet eens in het woordenboek :Squote:Op vrijdag 15 september 2006 12:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Profiteren op andersmans geld....
Damn je bent toch geen retard? (retorische vraag eigenlijk)
laat ze toch joh. die gasten hebben zelf geen reet bereikt in het leven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:33 schreef 2609 het volgende:
[..]
lurker staat niet eens in het woordenboek :S
en alsof jij niet profiteert van iemand anders zn geld je ouders hebben toch ook alles voor je betaald vroeger![]()
Al helemaal met de gedachte binnenkort een geit naast zich te hebben liggenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dan zal die man echt bekaf in het graf liggen. Hij moet zich constant omdraaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |