abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41818239
het is me een aantal keren gebeurd dat ik iemand aanrijd met mn fiets of werd aangereden door bepaalde paupers in het haven pauperstad ijmuiden die gewoon niet uitkijken.

Een tijdje terug gebeurde het me 2x dat ik ff over het fietspad (2 banen, rechts heen links terug zegmaar) een sprintje trek van rond de 50 km/h, voor de kick (anders geloof je et lekker niet ofzo)
Maar het overkwam me dus 2 keer dat ik toen bijna iemand aanreed toen ik 50 patste omdat die kutoma niet naar achteren keek en dus plotseling naar links ging, terwijl ik dr wou inhalen Grafwijf bijna aangereden, krijg wat .
Hetzelfde gebeurde iets later met een vrouw van 30-40 die ook niet keek, ook bijna van kapats!

Deze week nog had je zo'n kutbrugger die van links kwam. Dus die bleek echt zo van ik rij door en wil om haar heen rijden. Ik naar links, stopt ze. Moest ik ook weer een mooie slip maken wat ook maar net 20cm van wiel tot wiel scheelde en weer verder reed, zelfde gebeurde bij die andere vrouw en dat ouwe takkewijf Scheelde ook weinig

Nu de bijna aanrijding, ik had voorang, dus kom ik weer met een redelijke snelheid, moest ik keihard remmen omdat die mongool doorreed (k had ook echt voorang.

"Leer autorijden lul! "

Dat gebeurde me dus ook 2x

bloeiende pestpaupers die niet kunnen uitkijken, rijden, of wat dan ook anders omdat ze te lomp zijn om ff uit te kijken. Had me vaak wonden kunnen kosten en een kapot verneukte fiets, dit is trouwens mn 3de dit jaar

Ik verongelukte trouwens al een keer vlakbij mn huis op de hoofdweg
een brakke auto haalde me ff in en wou toen naar rechts, dus ik naar links maar de auto stopte omdat die vrouw dacht dat ik rechts in zou halen. Maar ik ging al links achter haar en remde af, ik met mn remmetjes redde het niet en knalde tegen de achterkand aan en lag bijna op het dak
Ik wou dus toen vragen of ze niet dement was of een een of ander sydroom/ziekte.
Maar dat zei ik natuurlijk niet want toen ze eruit kwam ging ze snel naar me toe en vroeg tenminste aan me of ik ok was en kon haar de auto niks schelen, ze gaf ook mn adres voor het geval dat er toch wat was, kon ik aanbellen. Dus tenminste 1 vrouw die een verdient. Ik had iig niks (natuurlijk fokkertjes die het jammer vinden )

Mijn klacht: Kijk een keer uit je doppen en leer rijden, je haalt het wel uit het verhaal

EDIT:

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjibble op 14-09-2006 22:51:53 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41818356
kan jouw paard 50 ?

Ik heb echt geen idee waar jij nou op rijd ?
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41879537
ook dood topic dit, schop
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_41928386
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:26 schreef Sjibble het volgende:
ook dood topic dit, schop
Gouden tip: kort het verhaal een stukje in
pi_41928443
hij rijdt 50 op z'n fiets en gaat dan 3 keer dood... zoiets..
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41931315
50km/uur op de weg, niet op het fietspad
Fietsen doe je met je hoofd naar voren, niet met je hoofd naar de trappers
Haal je motorrijbewijs en leer vooruit kijken
pi_41941598
50? Muwhahahaha, dat haalt een wielrenner amper debiel. het snelheidsrecord op een normale racefiets is 56,375 km/u, gevestigd op 6 september 1996 door Chris Boardman. Dus jij reed dat echt niet hoor

Btw, ooit eens gedacht dat het ook aan jezelf kan liggen?
Als ik in de auto zit verbaast het me hoe achterlijk sommige fietsers wel niet rijden...

[ Bericht 35% gewijzigd door Providentia op 19-09-2006 03:29:48 ]
pi_41941641
tringeling.. fietsbel.. tringeling..
dag
pi_41945339
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 03:23 schreef Providentia het volgende:
50? Muwhahahaha, dat haalt een wielrenner amper debiel. het snelheidsrecord op een normale racefiets is 56,375 km/u, gevestigd op 6 september 1996 door Chris Boardman. Dus jij reed dat echt niet hoor

Als ik in de auto zit verbaast het me hoe achterlijk sommige fietsers wel niet rijden...
dude dat is een gemiddelde over 1 uur:') ! in een afdaling halen ze soms wel 80/90/100. eventjes de 50 aantikken zou best kunnen, mits getraind + goede fiets
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41945515
quote:

Ik verbaas mij elke keer weer over het achterlijke gedrag van zowel fietsers, autorijders, voetgangers als skateboarders. Je zou bijna denken dat het aan mij lag, ware het niet dat het merendeel van de incidenten andere weggebruikers betrof waar ik alleen getuige van was.
Mijn grootste ergernissen:

1) scholieren
2) scholieren (zowel de eerste als tweede categorie mag bij tijd en wijle afgeknald worden )
3) mensen die je van het fietspad afrijden omdat ze erachterwillen parkeren; ze zien je niet eens
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41945552
En oh ja: wielrenners. De openbare weg is niet geschikt voor spelletjes kinders...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42190873
Gisteren weer, kom ik met een redelijke vaart aan op het fietspad op een kruispunt. Komt er een busje van links en had me voorrang moeten geven (driehoekjes, jeweets) en rijd gewoon door en stopt in het midden, dus moest ik keihard remmen, toch botste ik tegen het busje aan Gelukkig niet zo hard, hoewel het best had gemogen
Dus wij kijken elkaar een en vraagt" Ja wat!?" met ophalende schouders en ik moet een boos gezicht dat "debiel" uitdrukt. Vervolgens reed ik er achter langs en had ie een raampje open dus riep ik dat ie uit zn doppen moest kijken. Hoewel hij toen, jaja, sorry, zei, k was ff pissig van daar net dus zei ik maar sarcastisch, ja je doet maar

Dit is niet om stoer te doen ofzo, ff een klachtje Hoe hard fietsers ook kunnen gaan, een auto moet opletten. Knalt er een fietser tegen een auto aan, schuld van de auto (mits de fietser zich aan de regels houd) hoewel er maar 1 rechtzaak in de geschiedenis is geweest dat een auto tegen de fiets won.
[/quote]
  donderdag 28 september 2006 @ 08:37:34 #13
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42191010
quote:

Jij bent echt een kutmongool wist je dat.
Ik rij dagelijks van Den Haag naar Zoetermeer en als ik uit Den Haag ben rij ik de 4Km naar Zoetermeer 55KM/h
Dus het is wel DEGELIJK te doen.
En van de zomer had ik een fietsvakantie toen ging ik 107KM/h (van berg af)

Dus leer fietsen klaploper.

En als je me niet gelooft.
Kom dan met je stoere praat met bla bla bla heeft 56KM/h gefietst.
Pff ik haal het makkelijk en kom jij dan maar naast me rijden met je FIAT PANDA
pi_42191061
Je moet ook anticiperen in het verkeer, en dat doe je ocverduidelijk niet. Je gaat er maar van uit dat iedereen wel ruimte voor je maakt omdat je voorrang hebt. Voorrang krijg, voorrang neem je niet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 28 september 2006 @ 08:43:48 #15
158175 Bilbao
Rood, Wit, GROEN
pi_42191083
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:41 schreef buzzer het volgende:
Je moet ook anticiperen in het verkeer, en dat doe je ocverduidelijk niet. Je gaat er maar van uit dat iedereen wel ruimte voor je maakt omdat je voorrang hebt. Voorrang krijg, voorrang neem je niet
groot gelijk.
Als je "snel/hard" wilt rijden, dan moet je dat buiten de stad/dorp doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')