het is me een aantal keren gebeurd dat ik iemand aanrijd
met mn fiets of werd aangereden door bepaalde paupers in het
haven pauperstad ijmuiden die gewoon niet uitkijken.
Een tijdje terug gebeurde het me 2x dat ik ff over het fietspad (2 banen, rechts heen links terug zegmaar) een sprintje trek van rond de 50 km/h, voor de kick
![]()
(anders geloof je et lekker niet ofzo)
Maar het overkwam me dus 2 keer dat ik toen bijna iemand aanreed toen ik 50 patste omdat die kutoma niet naar achteren keek en dus plotseling naar links ging, terwijl ik dr wou inhalen
![]()
Grafwijf bijna aangereden, krijg wat
![]()
.
Hetzelfde gebeurde iets later met een vrouw van 30-40 die ook niet keek, ook bijna van kapats!
Deze week nog had je zo'n kutbrugger die van links kwam. Dus die bleek echt zo van ik rij door en wil om haar heen rijden. Ik naar links, stopt ze. Moest ik ook weer een mooie slip maken wat ook maar net 20cm van wiel tot wiel scheelde en weer verder reed, zelfde gebeurde bij die andere vrouw en dat ouwe takkewijf
![]()
Scheelde ook weinig
![]()
Nu de bijna aanrijding, ik had voorang, dus kom ik weer met een redelijke snelheid, moest ik keihard remmen omdat die mongool doorreed (k had ook echt voorang.
"Leer autorijden lul!
![]()
"
Dat gebeurde me dus ook 2x
bloeiende pestpaupers die niet kunnen uitkijken, rijden, of wat dan ook anders omdat ze te lomp zijn om ff uit te kijken. Had me vaak wonden kunnen kosten en een kapot verneukte fiets, dit is trouwens mn 3de dit jaar
![]()
Ik verongelukte trouwens al een keer vlakbij mn huis op de hoofdweg
![]()
een brakke auto haalde me ff in en wou toen naar rechts, dus ik naar links maar de auto stopte omdat die vrouw dacht dat ik rechts in zou halen. Maar ik ging al links achter haar en remde af, ik met mn remmetjes redde het niet en knalde tegen de achterkand aan en lag bijna op het dak
Ik wou dus toen vragen of ze niet dement was of een een of ander sydroom/ziekte.
Maar dat zei ik natuurlijk niet want toen ze eruit kwam ging ze snel naar me toe en vroeg tenminste aan me of ik ok was en kon haar de auto niks schelen, ze gaf ook mn adres voor het geval dat er toch wat was, kon ik aanbellen. Dus tenminste 1 vrouw die een
![]()
verdient. Ik had iig niks (natuurlijk fokkertjes die het jammer vinden
![]()
)
Mijn klacht: Kijk een keer uit je doppen en leer rijden, je haalt het wel uit het verhaal
EDIT:
[ Bericht 3% gewijzigd door Sjibble op 14-09-2006 22:51:53 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]