kut gezeik. Telkens weer.. ik zit van 9 tot 11 meestal achter mn pc. En rond half 11..weer dat gezeik.."het wordt naderhand toch wel tijd om te stoppen met de pc". je zit de hele dag op je stage achter de pc.. terwijl dat niet zo is. Ik hou me meer bezig met t installeren, sjouwen, plaatsen van pc's. Ik ben nou echt zat, en toch iedere keer weer.. hetzelfde gezeik
Proud to be American. Hier woon ik. "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin. - "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Ze heeft het beste met je voor joh, geef haar gelijk en ga met haar een potje patience (met echte kaarten) spelen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.