abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41814874
Zit er dus een mug op mijn plafon, ik twijfel niet, pak een willekeurig krantje en met 1 soepele beweging sla ik het leven uit zijn lijfje. Ik til mijn krantje van zijn leveloze lichaampje en zie dat ik niet alleen zijn leven eruit heb geslagen.. :'(
Normaal sla ik hem zo dat hij wel dood is maar niet dat hij een oppervlakte krijgt van 30x30 cm

Mijn mooie witte plafon; wat doe je? :'(

Klacht: Muggen; hou je organen eens binnen je lichaam als ik je plet

pi_41814929
Koop een electrische citroen.
pi_41815024

sla ze sjiek met zoeen muggeraket dan!!
de lijn is nu mega mega hyper gunstig!!! als ik jou was....
pi_41815113
Foto?
feest
pi_41815120
Muggenracket pwn for th3 win
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_41815126
dat bloed wat je ziet he...

..dat is dat van jou
pi_41815133
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef SuperRogier het volgende:
Zit er dus een mug op mijn plafon, ik twijfel niet, pak een willekeurig krantje en met 1 soepele beweging sla ik het leven uit zijn lijfje. Ik til mijn krantje van zijn leveloze lichaampje en zie dat ik niet alleen zijn leven eruit heb geslagen.. :'(
Normaal sla ik hem zo dat hij wel dood is maar niet dat hij een oppervlakte krijgt van 30x30 cm

Hoe groot zijn die muggen wel niet
pi_41815154
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[afbeelding]

die zijn erg handig idd
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_41815232
quote:
[afbeelding]

hahah die izjn echt sweety, moet je hem opvoeren is lachen als je vrienden langskomen.
  donderdag 14 september 2006 @ 21:35:42 #10
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_41815322
foto
pi_41815366
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef Syd het volgende:

[..]

Hoe groot zijn die muggen wel niet
Je hebt geen idee hoe hard ik kan slaan als ze me irriteren
  donderdag 14 september 2006 @ 21:40:59 #12
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41815564
Heb hier net ook weer een bloed vlek op de muur geslagen.(net geverft)
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 14 september 2006 @ 21:45:24 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_41815785
Ik lik dat bloed altijd mooi weer op, ik ben verdomme toch de rechtmatige eigenaar klotemug!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_41816019
Als je snel bent kan je het mooi met een stukje toiletpapier weer oppoetsen! ^^ Zo doe ik dat meestal... geen vlekjes te zien hier.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  donderdag 14 september 2006 @ 21:52:42 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_41816132
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Als je snel bent kan je het mooi met een stukje toiletpapier weer oppoetsen! ^^ Zo doe ik dat meestal... geen vlekjes te zien hier.
Ja zeg alsof ik heel de dag een pleerol bij de hand heb!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_41816220
Snel je polsen opensnijden en je plafond besproeien!
Dan valt dat ene plekje niet zo op en dan lijkt het alsof het zo hoort!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_41816323
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef SuperRogier het volgende:

Ik leef met je mee, had net hetzelfde maar dan met een wesp.
:)
pi_41817070
Sinds de buren een vijvertje hebben hebben wij hier een muggenplaag - klaag -

Een paar dagen geleden zaten er welgeteld 8 muggen op de overloop en in de badkamer.

Vanacht zaten er ook weer 3 muggen op mijn kamer, ik hoorde een vreemd geluid, was het een trio muggen die samen zaten te zoemen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:15:21 #19
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41817157

Geen zwarte vlekken op het plafond!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 14 september 2006 @ 22:19:53 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_41817344
quote:
[afbeelding]

Heerlijk apparaat.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_41818011
Dit vraagt om een foto TS.
pi_41818154
Haarlak en een aansteker.
pi_41818656
Me huis af laten fikken/ vergassen kan altijd nog. Die electrische shit geeft trouwens zoeen baklucht..

Geef mij maar een old-skool stuk papier
pi_41818743
quote:
[afbeelding]

mijn favoriete wapen
ik moet trouwens weer op jacht... hoorde er net eentje zoemen
  donderdag 14 september 2006 @ 23:07:50 #25
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41819183
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Ja zeg alsof ik heel de dag een pleerol bij de hand heb!
Maar wel een WC toch? Ik mag hopen dat daar toch wel een pleerol beschikbaar is.
Hope for the best, prepare for the worst.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:59:09 #26
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41821191
quote:

zoeen sjieke raket?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:31:44 #27
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_41822259
De muggenlamp had zijn werk gedaan en we hadden allemaal uitstekend geslapen in dit traditionele Poolse huisje, dat wel van alle gemakken was voorzien, lekker douchen en op naar het ontbijt, uitgebreid zoals altijd. Rob B was vandaag jarig en hij kreeg van Billy een mooie verjaardagskaart met daarop een stukje conference van Tommy Cooper, die lach blijft aanstekelijk en dus was het gieren aan tafel, nog een keer, nog een keer, nog een keer, Jarek en Rafael begrepen er geen bal van maar het was gezellig. We gaan wandelen in een gebied waar we de waterrietzanger kunnen zien, een zeldzaam vogeltje. Het pad was rechttoe rechtaan en wat flora betreft ook erg rijk, veel soorten gezien, alleen stond er nog niet veel in bloei. Na honderd meter zagen we door de bomen een grote beverburcht, helaas zonder bevers. Het pad ging het bos uit en we kwamen op een grote vlakte, hier stond ook een grote uitkijktoren, we zagen in de verte Elanden grazen. Verder de oneindige vlaktes op en ja hoor, Rafael en Vincent hoorden de waterrietzanger, de rest hoorde hem ook maar konden hem door de andere vogelgeluiden niet plaatsen, het had iedere vogel kunnen zijn. Gelukkig kregen we hem ook nog goed te zien en toen hij er ook bij ging fluiten wisten we dat dit het geluid was dat bij hem hoorde. Ik ben het helaas alweer vergeten, die geluiden zijn een serieuze studie en ik moet daarop dus serieus gaan studeren om de vogelwaarnemingen nog meer cachet te geven. Grutto?s in de lucht en er word pas eind Augustus gemaaid dus wat doen die beestjes eigenlijk nog in ons kikkerlandje. Terug in de bus naar nog een mooie stek, hier weer veel sterns en een grote groep Wilde zwanen en wederom een prachtig landschap, ook de Roodmus liet zich weer mooi zien plus vogels die vroeger in ons land algemeen waren, zoals Gele Kwikstaart, Geelgors en Veldleeuwerik, wat een armoe, Nederland. Nog een keer eruit voor een wandeling met als start een parkeerstrook langs een rijksweg, waar ook een buslading kinderen was uitgestapt, er was ook een uitkijktoren, we zagen een groep Everzwijnen door de bush rennen en een paar Kraanvogels. Een toeristisch punt want we hadden deze week nog niet zoveel volk bij elkaar gezien. We gingen naar de laatste overnachtingsplek in een dorpje in een soort Limburgs landschap, onderweg nog een Zubrstop, want gisteren wilden we niet nog eens meemaken, de groep werd gesplitst in tweeën, de ene helft stapte uit bij een boerderij waar zij de komende 2 nachten zouden doorbrengen in de woning van de boer, die met zijn gezin voor die 2 dagen was verhuisd naar de schuur, de anderen kwamen in een soort pension met ruime kamers en mijn broer en ik hadden zelfs een mooi balkon met uitzicht op het boerenerf. Na de maaltijd maakten we een wandeling in de omgeving, want er waren hier Ortolanen te zien en te horen. We zaten op een heuvel achter het dorp en hoorden maar liefs 3 Ortolanen zingen en kregen er een goed in de kijker, niet in de telescoop want die had ik weer eens niet meegenomen. De Hop werd ook gezien, terug naar de boerderij voor een kampvuur met Zubr en oeverloos gewauwel over het ja dan nee inloten van bands voor Westerpop en aanverwante discussies. Lekker slapen en slaapwandelen deze nacht, ik heb het hele huis gezien voordat ik er achterkwam dat dit niet Delft was maar een appartement in Polen.

Koop een muggenlamp
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_41826748
GD en die hele lap tekst neem je alleen maar over voor de eerste zin?
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_41826788
Waarschijnelijk nooit gehoord van Enter-toets :p
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:40:25 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41831990
Ben van de week goed aan het meppen geweest. Had even iets uit de auto nodig en de voordeur open laten staan. Ik heb dus daarna volgens mij wel 50 van die hufters van het plafond en de muur moeten meppen. Eigenlijk vond ik het ook best leuk eigenlijk, jachtinstict enzo he?

In de slaapkamer gooi ik nog wel eens een kussen of opgevouwen laken naar de muur of plafond. Grote kans op raken en kleine kans op muurvlekken.

Als je onder het stofzuigen muggen tegenkomt is het ook een mooie sport ze in de vlucht op te zuigen
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:08:02 #31
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_41834138
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef R-Tech het volgende:
GD en die hele lap tekst neem je alleen maar over voor de eerste zin?
Was 1e hit bij plaatje zoek gedoe van google
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_41834780
Ik ben ze nu onderdehand ook zat en nu vang ik ze steeds (geen zin, om net als jou mijn plafond en muren vies te maken). Maar goed, ik vang ze dus in zo'n metalen pennenbekertje van de IKEA (met kleine gaatjes waar ze net niet door kunnen) en daar kan ik ze dus in treiteren. Af en toe deo + aansteker er heel licht op richten, maar dan zo kort dat ze net niet dood gaan. Dat zal ze leren!

Ik mishandel normaal echter nooit insecten, maar muggen halen wel letterlijk en figuurlijk het bloed onder mijn nagel dus die verdienen het
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41834996
Ik heb van die mooie horren voor de ramen
pi_41839281
Ja die had ik ook, totdat de woningbouw besloot nieuwe kozijnen erin te zetten waarbij het raam naar binnen open gaat en ik dus geen hor aan de binnenkant meer kan doen.

En heb geen zin om naar buiten te klimmen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41855888
Jaren terug, toen ik op college zat, had ik een avondklas tekenen. Ze hadden 't lokaal geschilderd, en om van de verflucht af te komen hadden ze echt alle ramen open laten staan. Maar ja, 't was avond geworden, lichten waren aan (dat artikel een tijdje geleden dat muggen niet op licht afkomen maar alleen op geurtjes is volgens mij echt bagger, of ze moeten van verflucht houden?) en het hele lokaal zat *vol* met muggen. Grote, gemene, hongerige steekmuggen. Wij op jacht. Muren waren dus pas geverfd. Oh well.....................
pi_41856199
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]

Geen zwarte vlekken op het plafond!
Je moet die rode bus hebben die werkt veel beter, die groene is van nauurlijke dingen gemaakt. Rood is lekker chemisch, daar gaan ze dood van, ipv ze weg te houden

Deze dus:

[ Bericht 2% gewijzigd door Schuifpui op 16-09-2006 10:37:55 ]
pi_41856250
uhm ben ik nou echt de enige die nooit last heeft van muggen?

is in de hele zomer maar 2 keer geprikt door een mug
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
pi_41856263
Muggen drinken bloed, logisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')