Hoe groot zijn die muggen wel nietquote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef SuperRogier het volgende:
Zit er dus een mug op mijn plafon, ik twijfel niet, pak een willekeurig krantje en met 1 soepele beweging sla ik het leven uit zijn lijfje. Ik til mijn krantje van zijn leveloze lichaampje en zie dat ik niet alleen zijn leven eruit heb geslagen.. :'(
Normaal sla ik hem zo dat hij wel dood is maar niet dat hij een oppervlakte krijgt van 30x30 cm![]()
Mijn mooie witte plafon; wat doe je? :'(
Klacht: Muggen; hou je organen eens binnen je lichaam als ik je plet![]()
![]()
die zijn erg handig iddquote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[afbeelding]
sla ze sjiek met zoeen muggeraket dan!!![]()
hahah die izjn echt sweety, moet je hem opvoeren is lachen als je vrienden langskomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[afbeelding]
Je hebt geen idee hoe hard ik kan slaan als ze me irriterenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die muggen wel niet
Ja zeg alsof ik heel de dag een pleerol bij de hand heb!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Als je snel bent kan je het mooi met een stukje toiletpapier weer oppoetsen! ^^ Zo doe ik dat meestal... geen vlekjes te zien hier.
Ik leef met je mee, had net hetzelfde maar dan met een wesp.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:25 schreef SuperRogier het volgende:
Zit er dus een mug op mijn plafon, ik twijfel niet, pak een willekeurig krantje en met 1 soepele beweging sla ik het leven uit zijn lijfje. Ik til mijn krantje van zijn leveloze lichaampje en zie dat ik niet alleen zijn leven eruit heb geslagen.. :'(
Normaal sla ik hem zo dat hij wel dood is maar niet dat hij een oppervlakte krijgt van 30x30 cm![]()
Mijn mooie witte plafon; wat doe je? :'(
Klacht: Muggen; hou je organen eens binnen je lichaam als ik je plet![]()
![]()
Heerlijk apparaat.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:28 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[afbeelding]
Maar wel een WC toch? Ik mag hopen dat daar toch wel een pleerol beschikbaar is.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja zeg alsof ik heel de dag een pleerol bij de hand heb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |