Oh. Nou hij zit daar.... daarbooofuuh!quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
ik krijg nog geld van hem
Geef hem maar eens sla, appel of stukje aardappel. Dat vinden ze ook lekker.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
Zó man! Henk is hondenbrokkenfan!
-edit-
zometeen nieuwe foto's, hoop ik!
Rode paprika is hij ook verzot op!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Geef hem maar eens sla, appel of stukje aardappel. Dat vinden ze ook lekker.
Heb je nou serieus dat wiel als stroomvoorziening voor je mobiel gebruikt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:56 schreef mcDavid het volgende:
Hamsters zijn ook vet nuttige beesten, trouwens!
[[url=http://picserver.org/i/KS15RNDV5Y17/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Klopt als een bus!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Als ik het goed zie is Henk een russiche dwerghamster,toch?
Heb zelf ooit van die hamsters gehad,erg leuke beestjes,groot nadeel is dat ze niet oud worden,2 hooguit 3 jaar,en ze zijn erg gevoelig voor verschillende vormen van kanker.
Allebei mijn hamsters zijn daarnaan gestorven,het meest nare eraan was dat het zo snel groeide en ze zo'n zeer deed,dat ze de tumor zelf open beten en eraan overleden voordat ik ook maar met ze naar de dierenarts kon gaan.
Die tumoren zie je namelijk amper tot niet,en dan 'ineens' zijn ze er,zie je ze is het te laat.......![]()
Geniet iig van Henk en zorg goed voor hem!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |