Ik ook, maar weet inmiddels nog steeds niet welke film ze kijken.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Snoet123 het volgende:
Milica vroeg iets over de film
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar weet inmiddels nog steeds niet welke film ze kijken.
edit: inmiddels dus wel.
Dustin Hoffman... Beste acteur ooit
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Had leuker geweest als ze net als vorig jaar een film hadden uitgezonden over uitspraken in het huis. Hoop nog wel dat ze dat later in deze BB nog wel gaan doen. En dan vooral Hilde veel in beeld. :-)
Dit is wel te geweldadig voor Joentje.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kun je ook elke dag dezelfde film laten zien volgens mij.
ja maar die is dan al wegquote:Op donderdag 14 september 2006 20:34 schreef BBoon het volgende:
Had leuker geweest als ze net als vorig jaar een film hadden uitgezonden over uitspraken in het huis. Hoop nog wel dat ze dat later in deze BB nog wel gaan doen. En dan vooral Hilde veel in beeld. :-)
Jeroen snap je t?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit is wel te geweldadig voor Joentje.
Zijn pa en ma belde al naar de studio, dat ze liever hebben dat hun Joentje Kabouter plop kijkt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Snoet123 het volgende:
Egbert denkt bij zichzelf, laat ik eens gezellig doen![]()
Lekker goedkoop. Hij heeft ook maar een boek. Als hij het uit heeft is hij het begin alweer vergeten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kun je ook elke dag dezelfde film laten zien volgens mij.
Pitt en Nortonquote:Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
[..]. Pacino, De Niro, Nickelson, Pitt, Norton moet hij toch echtwel voor zich duiden. En zo zijn er nog wel een paar.
Ze is nu net gezellig aangeschoven ( Jeroen vroeg of ze er bij kwam zitten)quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Day het volgende:
Waarom zit Milica niet gezellig bij de rest op de bank?
Edit: Ze hoorde me!!!![]()
Ze wilde er eerst helemaal niet bijzitten, maar onder druk van Hilde zit ze er nu toch, maar ja ze wil natuurlijk niet bij die groep horenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Day het volgende:
Waarom zit Milica niet gezellig bij de rest op de bank?
Edit: Ze hoorde me!!!![]()
Ja vind ik ook Er is niets aan zo. Ze zijn allemaal zo beleefd bahquote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef Marrije het volgende:
Zeer verkeerde groepsindeling zo, er wordt niet geroddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |