Nee niet als er een zak hooi met twee boodschappentas ineens de weg oversteekt zonder op het andere verkeer te letten.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef Klonk het volgende:
conclusie: je kijkt er niet altijd voor uit
die had zeker ook nog een hoofddoek op!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:23 schreef Ringo het volgende:
Nee niet als er een zak hooi met twee boodschappentas ineens de weg oversteekt zonder op het andere verkeer te letten.
Nee hij was kaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef Herald het volgende:
[..]
die had zeker ook nog een hoofddoek op!
en je hebt m niet effe verteld dat hij faalde in het leven?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:32 schreef Ringo het volgende:
Ja en ik was dus bijna dood hè.Het is dat de goddelijke voorzienigheid andere plannen met me heeft.
Zo'n vrouw is bij mij bijna de oorzaak van een ongeluk geweestquote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef Ringo het volgende:
O ja, en ik zoek een mooie, liefdevolle vrouw met grote borsten en een stevige kont, die mijn wonden kan verzorgen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef Herald het volgende:
[..]
die had zeker ook nog een hoofddoek op!
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef Klonk het volgende:
conclusie: je kijkt er niet altijd voor uit
Ik maak altijd heel soepele bochtjes over die kutdingen, rij er nooit recht op af. Nu weet ik weer waarom.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef GotC het volgende:
Tramrails. En al helemaal in Den Haag, struikelde er vandaag zelf ook al weer bijna over.
en daar was ik dan weer niet bij.. he verdoriequote:Op donderdag 14 september 2006 19:43 schreef GotC het volgende:
Tramrails. En al helemaal in Den Haag, struikelde er vandaag zelf ook al weer bijna over.
Ik fiets eigenlijk nooit in steden met traimrailsquote:Op donderdag 14 september 2006 19:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik maak altijd heel soepele bochtjes over die kutdingen, rij er nooit recht op af. Nu weet ik weer waarom.
Heet (kokend) water met een watje erop deppen schijnt ook nog wel te helpenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:46 schreef Ringo het volgende:
Andere vraag: die schaafwond is best groot, en ik heb geen ontsmetter in huis. Goed wassen met water? Gewoon laten opdrogen? Of linea recta naar de poli voor een tetanusinjectie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |