abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41815300
De echte kneus ben jij, LuukBes

Zeker niet onmogelijk dit hoor. Die vierde was zuur, maar die goal van Suarez maakte een hoop goed. Het leek nergens op, vooral de eerste helft niet. Je kon de tweede helft zien dat ze er wel voor wilden gaan maar het was steeds net niet.

Over twee weken, twintigduizend gekke Groningers en LuukBes is stil!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 14 september 2006 @ 21:38:45 #102
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41815465
Eerste helft was inderdaad erg slecht. De penal waaruit de 1-0 gescoord werd was schandalig. De beste man laat zich vallen en die scheids legt hem op de stip
En dan de 18x buitenspel waarvan de helft dus geen buitenspel was.... maar buiten dat alles was Partizan vanavond gewoon beter. Roorda zag er niet lekker uit bij de 2-0 en 3-0, maar de spelers die schoten hadden ook eerder aangepakt moeten worden.

En die 2 goals van ons, mooie goals overigens, kunnen wel eens heel belangrijk gaan worden. Het is echt wel mogelijk om met een verschil van 2 goals van deze club te winnen...en dan het liefst 2-0 of 3-1
pi_41816001
Sluit ik me helemaal bij aan Noca. Tjonge wat waren de mannen angstig in de eerste helft. Kon goed zien dat ze erg zenuwachtig waren. Lindgren vond ik nog prima spelen. Jammer van Salmon (geblesseerd?). Hij was ook een van de weinige die wat niveau had.

Ach ja en al die stakkers die hier komen om te zeggen 'zie je wel' neem ik niet al te serieus.
  donderdag 14 september 2006 @ 21:52:14 #104
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41816102
Jammer van Groningen, ben benieuwd naar de beelden. Uitgangspositie niet onmogelijk, maar wel erg moeilijk omdat een tegengoal zo goed als dodelijk is.
pi_41816537
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef Ungeheuer het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan Noca. Tjonge wat waren de mannen angstig in de eerste helft. Kon goed zien dat ze erg zenuwachtig waren. Lindgren vond ik nog prima spelen. Jammer van Salmon (geblesseerd?). Hij was ook een van de weinige die wat niveau had.

Ach ja en al die stakkers die hier komen om te zeggen 'zie je wel' neem ik niet al te serieus.
Misschien te vroeg na die rugblessure? Ik doe maar een voorzichtig gokje...
pi_41818109
Ik zat op school dus ik heb de wedstrijd niet gezien, maar inmiddels is de hh al bezig op TV Noord. Het eerste doelpunt van de FC mocht er zeker wezen! Beetje een gewaagde uitspraak van Fledderus dat de scheids zou zijn omgekocht. Maar als je 2x uit weet te scoren dan moet dat thuis, zeker in de Euroborg!, toch ook lukken?! Het zal zwaar worden maar het is nog niet voorbij!
pi_41818176
Wat zeiken Derksen en Van Hanegem over het vieren van die goal zeg, rot toch op.
pi_41819699
Gewaagde uitspraak? Boeiend, het is RTV Noord maar... Kijkt verder toch geen hond na.

Die commentator
pi_41819830
Ja met z'n slagroom op de verjaardag van Jans .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41819836
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef Ricky_ het volgende:
Wat zeiken Derksen en Van Hanegem over het vieren van die goal zeg, rot toch op.
Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.
pi_41819934
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.
Is dit Gronings
  donderdag 14 september 2006 @ 23:34:16 #112
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41820273
Makkie voor Grunn in de Euroborg...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_41820609
Irritante ploeg zeg, dat Partizan. Dat zag je al na 2 minuten toen ze uitgebreid gingen feestvieren na die overduidelijke schwalbe

Maar goed, met een neutrale scheidsrechter en in de Euroborg zie ik een 2-0 er heus wel inzitten Als eenmaal de 1-0 wordt gescoord, gaat het stormen in De Groene Hel!
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_41820773
feli met het europees gezien gunstige verlies
BFF met GGMM
pi_41820877
Zonde.
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:09:06 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41823172
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is dit Gronings
Ik begrijp het, dus waarschijnlijk niet.
pi_41823401
Is ook niks moeilijks aan
pi_41825356
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef clauwheee het volgende:
De echte kneus ben jij, LuukBes

Zeker niet onmogelijk dit hoor. Die vierde was zuur, maar die goal van Suarez maakte een hoop goed. Het leek nergens op, vooral de eerste helft niet. Je kon de tweede helft zien dat ze er wel voor wilden gaan maar het was steeds net niet.

Over twee weken, twintigduizend gekke Groningers en LuukBes is stil!
Je doet net alsof ik hoop dat Grunn eruit vliegt muts.

Ik hoop altijd het beste voor elke NLse ploeg in Europa, maar als ze het zo laten liggen en zwaar teleurstellen zoals Twente laatst, en nu Feyenoord en Groningen (en Ajax eerder tegen Kopenhagen) weer, dan zou ik het liefste zien dat ze een jaarsalaris moeten inleveren en op strafkamp gaan.

Met dit soort lamlendigheid en foutenfestival zijn ze het niet waard om NL te vertegenwoordigen. Het is hun dus geraden dat ze allemaal verder komen tot in de poulefase, want er zit geen enkele tegenstander bij die onoverkomelijk is. Dat ze maar eens iets doen voor hun centen.
pi_41827461
Positief denken: uit 4-2 verliezen is beter dan uit met 2-0 verliezen, thuis 2-0 winnen en kloar is kees.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42070812
Las gisteren dat er nog 500 kaarten over waren voor de wedstrijd van aanstaande donderdag. Vind dit toch wel opvallend. Een van de mooiste wedstrijden is niet eens in no-time uitverkocht. Dit betekend dus ook dat er een hoop seizoenkaarthouders hun plek niet terug gekocht hebben.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_42071652
Er zijn zeker 1500 seizoenskaarthouders die hun kaart niet hebben teruggekocht. Misschien vanwege de kosten (17 euro minimaal), misschien vanwege het heenresultaat, misschien vanwege nog een late vakantie, ik weet het niet en al hadden we met 6-0 verloren in Belgrado ik wil er echt wel bij zijn
pi_42072224
Het komt ook weer live op TV Noord.
pi_42191556
Eventueel voor mensen buiten Groningen:
quote:
Europacupduel FC Groningen ook te zien buiten eigen provincie

Gepubliceerd op 28 september 2006, 08:04

groningen - De rechtstreekse tv‑uitzending van de return tussen FC Groningen en Partizan Belgrado door RTV Noord kan vanavond ook buiten de provincie Groningen door duizenden bekeken worden. De wedstrijd in het kader van de UEFA Cup is in heel het land te volgen via internet. Verder is TV Noord in een groot deel van het land als digitale zender te zien op TV Home van Essent Kabelcom.
pi_42191722
Kan een leuke wedstrijd worden vanavond!
Las net iets over de kosten, wat kost een kaartje gemiddeld 'bij jullie'?
Trots van het Noorden!
pi_42204942
Hup Grunn. Hopelijk gaan jullie na vanavond door
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')