Misschien te vroeg na die rugblessure? Ik doe maar een voorzichtig gokje...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef Ungeheuer het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan Noca. Tjonge wat waren de mannen angstig in de eerste helft. Kon goed zien dat ze erg zenuwachtig waren. Lindgren vond ik nog prima spelen. Jammer van Salmon (geblesseerd?). Hij was ook een van de weinige die wat niveau had.
Ach ja en al die stakkers die hier komen om te zeggen 'zie je wel' neem ik niet al te serieus.
Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef Ricky_ het volgende:
Wat zeiken Derksen en Van Hanegem over het vieren van die goal zeg, rot toch op.
Is dit Groningsquote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.
Je doet net alsof ik hoop dat Grunn eruit vliegt muts.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef clauwheee het volgende:
De echte kneus ben jij, LuukBes
Zeker niet onmogelijk dit hoor. Die vierde was zuur, maar die goal van Suarez maakte een hoop goed. Het leek nergens op, vooral de eerste helft niet. Je kon de tweede helft zien dat ze er wel voor wilden gaan maar het was steeds net niet.
Over twee weken, twintigduizend gekke Groningers en LuukBes is stil!
quote:Europacupduel FC Groningen ook te zien buiten eigen provincie
Gepubliceerd op 28 september 2006, 08:04
groningen - De rechtstreekse tv‑uitzending van de return tussen FC Groningen en Partizan Belgrado door RTV Noord kan vanavond ook buiten de provincie Groningen door duizenden bekeken worden. De wedstrijd in het kader van de UEFA Cup is in heel het land te volgen via internet. Verder is TV Noord in een groot deel van het land als digitale zender te zien op TV Home van Essent Kabelcom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |