ik heb idd net bloemkool gegetenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef BrauN het volgende:
Maar 's avonds eet je wel met het kwijlende bek je bloemkool, andijvie en ander groenvoer.
Ga toch spelen man, janksmoel.
Dus volgens jouw beredenering vreten boeren hun eigen mest?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef tonks het volgende:
Wa een boer nie kent da vreet ie nie
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:43 schreef tonks het volgende:
Wa een boer nie kent da vreet ie nie
Ja stelletje gekken!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dus volgens jouw beredenering vreten boeren hun eigen mest?
Bah.
-Sandie- open nog eens zo'n keivet verzonnen jankerig KLB topic! Ik heb zin om te lachen!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Natuurlijk = goed
En trouwens als jij gescheten heb stink je toch ook. KKKlagert.
Noem een onderwerp en ik schrijf er een goed stuk over.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
-Sandie- open nog eens zo'n keivet verzonnen jankerig KLB topic! Ik heb zin om te lachen!
Okquote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef tonks het volgende:
Uhh je vriendin der onderbroeq is in het water gevallen terwijl jullie in een kano zaten!
Doe maar iets over het type mensen dat altijd langzamer dan de toegestane snelheid rijdt op de snelweg. Vrouwen, mannen met baarden en bejaarde mensen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Noem een onderwerp en ik schrijf er een goed stuk over.
Bek dicht, toinks. Ik sta hoger in de rangorde.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
Eerst de mijne!!
Vooral lekker als je je bedenkt dat dat spul in de POEP groeit...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:40 schreef BrauN het volgende:
Maar 's avonds eet je wel met het kwijlende bek je bloemkool, andijvie en ander groenvoer.
U zegt het wel heuuuul mooiquote:Op donderdag 14 september 2006 19:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Van tijd tot tijd moet er gewoon stront uit gestrooid worden. Ik zou er trots op zijn het feit te mogen ruiken dat heel Nederland 's avonds verse groenten kan eten! Ketterse dissident!
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vooral lekker als je je bedenkt dat dat spul in de POEP groeit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |