Dat is een veel leuker vooruitzicht.quote:
Mits poedersuiker !quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is een veel leuker vooruitzicht.
Jij wel nouk of ga je aan ook aan de researchquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:19 schreef Nouk het volgende:
Ga je niet in het bedrijfsleven werken C.?
Nee ik ga wel het bedrijfsleven in. Is de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij wel nouk of ga je aan ook aan de research
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
Zo, mijn computer is ook alweer kapot! Man wat hou ik van technologie!
Aha dan ga je hoger in salaris zitten dan mij of als ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee ik ga wel het bedrijfsleven in. Is de bedoeling.
de dvd-unit kan geen cd's lezen, dus ik kan geen muziek luisteren of software installeren want dan reageert hij niet meer. Terug naar de fabriek dus...quote:
Wat had ik nou gezegd over Acer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
de dvd-unit kan geen cd's lezen, dus ik kan geen muziek luisteren of software installeren want dan reageert hij niet meer. Terug naar de fabriek dus...
die slechte service moet ik nog achter komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over Acer.
Kloterig idd bij mij duurde het tenminste nog tot de garantie voorbij was voordat de batterij het begafquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef Cynic het volgende:
Het is ook wel weer typisch hoor, ga ik een keer met de tijd mee, gebeurt er weer zoiets
Nee, nog 2 keer over... ... ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef Cynic het volgende:
Thijsen rotatiedruk?
Ohnee, dat ben ik
Jezus dat is wel kut zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
de dvd-unit kan geen cd's lezen, dus ik kan geen muziek luisteren of software installeren want dan reageert hij niet meer. Terug naar de fabriek dus...
ah betere geluidskwaliteit dan mijn telefototoestelquote:Op woensdag 20 september 2006 08:50 schreef Cynic het volgende:
youtube clipje van een nieuw nummer dat we zaterdag hebben gespeeld!
http://www.youtube.com/watch?v=QGaJcA_n8qQ&mode=related&search=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |