Ja hèquote:
tof!quote:Op maandag 18 september 2006 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja hègod ik wist dat ik zou erg zou worden daarom wou ik ook nooit zo'n ding. De filmpjes komen jouw kant op en ik heb je een invite gestuurd daar waar nick drake geseed staat.
Dat klopt dat was niet mn hoofd motivatie maar speelde wel meequote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
tof!
ja ik ken het verschijnsel. Toch heb je nooitgezegd dat dat de reden was dat je geen telefoon wilde, haha.
quicktime tja het is een kutformaatquote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef Cynic het volgende:
lakse lui
Hoe open ik een mp4 file trouwens?
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef Cynic het volgende:
lakse lui
Hoe open ik een mp4 file trouwens?
Gebeld en hij was al een brief aan het schrijvenquote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Blegh amerikanen, vraag ik in een mailtje of ik hem als referentie mag opgeven en dan gewoon verdommen om terug te mailenMoet ik er weer achteraan bellen, lekkere referentie dan ook trouwens als meneer niet reageerd.
Haha geld over ?quote:
Betalen voor je software is wel fout inderdaadquote:
achja soms moet je wat .. tochquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Betalen voor je software is wel fout inderdaad
ik ben ook redelijk vroeg opgestaan. Nog niet echt heel productief geweest, maar goed...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja soms moet je wat .. toch![]()
Net als ik net vroeg opgestaan ben ... dat doe ik anders ook nooit hoor
haha het enige productieve dat ik gedaan heb was mn brief nog een keer nakijken en opzoeken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk vroeg opgestaan. Nog niet echt heel productief geweest, maar goed...
hehe ik las gister nog dat veel starters in het bedrijfsleven instorten omdat ze tegen dingen aanlopen als 'trage processen' Dus ik denk dat alles nog vele malen minder productief wordtquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:48 schreef Cynic het volgende:
Produktiviteit wordt ook schromelijk overschat, laten we daar eerlijk over zijn.
Hm, ik denk dat ik wel kan wennen aan trage processenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe ik las gister nog dat veel starters in het bedrijfsleven instorten omdat ze tegen dingen aanlopen als 'trage processen' Dus ik denk dat alles nog vele malen minder productief wordt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik wel kan wennen aan trage processen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |