abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles donderdag 28 september 2006 @ 01:49:30 #126
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42188593
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
500 glazen literflessen siroop laten flikkeren bij Schuitema (met accuwagentje te hard door de bocht )

Fernandes Green Punch:
[afbeelding]
!! Lekker plakken
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42191639
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

!! Lekker plakken
We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimen
En er zit een beetje prik in.. Dus toen het viel zag je een groene vloeibare substantie zich over de vloer verspreiden die zich in de betonnen vloer leek te borrelen/bijten
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  PR/Manusje van alles donderdag 28 september 2006 @ 12:11:38 #128
Toezicht is gezond!
pi_42195688
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:17 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimen
En er zit een beetje prik in.. Dus toen het viel zag je een groene vloeibare substantie zich over de vloer verspreiden die zich in de betonnen vloer leek te borrelen/bijten
Die troep is zo zuur als de pest dus goed voor je beton zal het wel niet zijn
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_42195834
Tijdens het bouwen van een klimroute (in een indoorhal) paar keer scrhoevendraaier oid laten vallen vanaf zo'n 15/20 meter. Dat wil je niet op je hoofd krijgen .
Verder bij de supermarkt weleens "per ongeluk" slagroompoeder meegegeven aan een stel Italiaanse toeristen die koffiemelk-poeder wilden. En een keertje toen ik me echt verveelde 2 flessen cola aan elkaar getapet. Paar minuten later sta ik een pad verderop en hoor ik een cola fles stuiteren en een oude dame helemaal in paniek
Bij de campingzaak waar ik tegenwoordig hebben we bij de ingang van die beveiligingspoortjes en als die afgaan gaat de ingang ook dicht. Liep ik per ongeluk met een artikel door die poortjes, maar was even vergeten dat de ingang dan op slot gaat. Paar minuten later staat er een hele rij klanten voor de deur die zich afvragen waarom wij gesloten waren..
Verder ben ik heel braaf op mn werk .
pi_42196001
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....

Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..

Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_42196067
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Tijdens het bouwen van een klimroute (in een indoorhal) paar keer scrhoevendraaier oid laten vallen vanaf zo'n 15/20 meter. Dat wil je niet op je hoofd krijgen .
Herkenbaar En dan heel dat pokke end weer naar beneden om m op te halen...
Tegenwoordig heb ik m'n eigen bouw-sleutel, met een touwtje eraan zodat ik m om m'n nek kan hangen.
1 keer een grote inbouwgreep laten vallen van bijna bovenin. Compleet in gruzelementen....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_42196219
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Gripper het volgende:

[..]

Herkenbaar En dan heel dat pokke end weer naar beneden om m op te halen...
Tegenwoordig heb ik m'n eigen bouw-sleutel, met een touwtje eraan zodat ik m om m'n nek kan hangen.
1 keer een grote inbouwgreep laten vallen van bijna bovenin. Compleet in gruzelementen....
jah haha dat terugklimmen is wel het ergste . Grepen laten vallen ben ik ook wel goed in ja, vooral die kleintjes die uit je hand glippen, en dan breekt er altijd net een essensieel stukje af. .
Hele tijd geleden liep ik met iemand door de klimwand, viel er ineens 20 cm naast zijn hoofd een acht+carabinner op de grond van iemand die aan het klimmen was.. Persoon schrok zich wezenloos (ik ook). Bij routebouwen zet ik een heel stuk af zodat er niemand onder loopt.
pi_42196308
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....

Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..

Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels
Bij ons was het altijd zo dat bij zware frisdrank containers er eentje ging duwen en 1 ging er sturen (ervoor). Nou was leuk om als duwer zo hard mogelijk te duwen zodat de stuurder lekker moeilijk kan gaan doen. Ben 1x letterlijk uit de bocht gevlogen, tegen een oude vrouw aan .
pi_42196496
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Cijfertjes
Ben hier ook de hele dag met cijfers bezig maar er is gelukkig nog niks ergs fout gegaan in het jaar dat ik hier nu werk

Alhoewel, toen ik er net 2 weken werkte heb ik iets aangepast uit een afgesloten periode waardoor het hele rapport niet meer klopte, daar waren ze wel wat minder blij mee
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  PR/Manusje van alles donderdag 28 september 2006 @ 12:45:49 #135
Toezicht is gezond!
pi_42196553
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:

Die peuter
pi_42198590
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een attractiepark waar ik voor het eerst bij de jeepjes moest staan (soort karts zegmaar). Ik zag een paar collega's er altijd half in zitten met 1 been buitenboord, zodat je snel die dingen kon verplaatsen zonder helemaal in het stoeltje te kruipen. Dat deed ik dus ook, alleen kwam ik er tijdens het rijden achter dat er een stuurstang tussen het gas- en rempedaal zat, waardoor je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen Voor het oog van een paar bezoekers knalde ik toen zo tegen een paar andere wagentjes aan en dwars door de slagboom

Toen de wagentjes weer op hun plaats geduwd en es heel aandachtig naar de rem gaan kijken, alsof het daar aan lag
pi_42200332
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die peuter
mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..

Gelukkig stond hij op en liep gewoon weg zonder te huilen of iets te zeggen ... Daarna nog maar even tegen zijn moeder gezegd wat er was gebeurd. Ze zij: Ach gebeurd wel vaker, hij is veel te nieuwsgierig
pi_42200382
Wheheh een echte bikkel
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42201359
Mat of die peuter?
pi_42202232
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..

Gelukkig stond hij op en liep gewoon weg zonder te huilen of iets te zeggen ... Daarna nog maar even tegen zijn moeder gezegd wat er was gebeurd. Ze zij: Ach gebeurd wel vaker, hij is veel te nieuwsgierig
geweldige reactie van moeder
pi_42202616
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Sport_Life het volgende:
Mat of die peuter?
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42202777
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef crossover het volgende:

[..]

De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
Daar ben ik dan ook een symphatieke knappe Brabander voor
pi_42202876
tvp
pi_42208195
2 dagen nadat mijn bijbaantje een openingsfeest had gehad, omdat ze de loods opnieuw op hadden kunnen bouwen nadat deze verwoest was door een brand..

Een container in de fik weten te zetten..

Ik had buiten een peuk gerookt, uitgetrapt en in de container gegooid...
2e keer roken, peuk uitgetrapt en in de container gegooid..

10 minuten later kijk ik naar buiten, zie allemaal rook..Staat die container gewoon te fikken!
Heb ik samen met mijn 2 bazen met emmers water lopen sjouwen, ze moesten gelukkig wel lachen erom. Ze maken er nog grapjes over

Wat schaamde ik me toen zeg!

Of even naar de supermarkt moeten met een zeer geliefde auto van een collega. Iedereen stond te kijken hoe ik weg wilde rijden, knal ik natuurlijk tegen een auto van een klant. Auto stond een beetje in de weg..Ja, dat was ook wel een blunder, vooral omdat die klant net 3 uur boven had gezeten en op moment supreme net naar buiten kwam en zo tegen zijn nadeinsende auto zat te kijken
  donderdag 28 september 2006 @ 19:41:43 #145
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42208596
Ik vertelde aan de manager van onze afdeling de volgende mop:

Er komt een man bij de dokter. Zegt de dokter ruim je het zelf even op? (die had ik hier ergens gelezen)
Hij begreep hem niet en toen moest ik hem met een rood hoofd uitleggen wat de betekenis was.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42208620
Nou, ooit werkte ik op het "kantoor" (lees: hok) van een winkelketen waar men pc's verkoopt.
Om wat afwisseling te hebben en "in touch" te komen met het product heb ik ook weleens een paar dagen achter de kassa gestaan.
Toen kwam er een klant met een defecte pc, en ik moest de technische dienst erbij roepen...

Nu had ik natuurlijk wel eerder gezien hoe dat ging. Je drukt op de bel onder de toonbank en je wacht.
Dat deed ik dus ook, beetje vaag want het knopje ging niet terug. Toen maar eens mijn collega erbij geroepen en gezegd dat het knopje niet terug veerde en mijn collega van de technische dienst maar niet kwam... waarop mijn collega dus witbleek werd.

collega: "Dat meen je niet!"
ik: "ehm, jawel... ik ben redelijk serieus. Is er iets dan?"
collega: "ja, je hebt volgens mij het overvalalarm geactiveerd"
ik: "hehe, leuke grap man! geh, die's goed man! whehehe woehaha111 "

not completely true... want ik had inderdaad het overvalalarm geactiveerd. Iedereen ineens in de stress, we moesten een code intikken om het alarm op te heffen, maar die was natuurlijk nergens te vinden.
Vervolgens werden we door de alarmcentrale gebeld (lekker handig ook tijdens een "overval" ) en moesten we ook een bepaalde procedure doorlopen.
Maar de verantwoordelijke bedrijfsleider wist natuurlijk van geen enkele procedure af, dus het gevolg was dat in ca. 10 minuten de hele straat afgezet was en er gewapende pliesies verdekt opgesteld stonden.

Tja, en na een paar minuten kwam er een agent naar binnen om polshoogte te nemen. Ik was het niet meneer!
'Een nederlaag is onvermijdelijk als je uitgangspunt is het spel te winnen, in plaats van te voorkomen dat je het verliest' (John von Neumann)
pi_43109436
Laatst weer een lekkere blunder gemaakt, werk bij een bedrijf dat heftrucks verhuurt/verkoopt e.d.
Aan het einde van de middag moesten we allen heftrucks terug de loods in rijden, 3 zonder problemen naar binnen gereden. Bij de vierde draaide ik de sleutel om en hoorde ik helemaal niks, nog een paar keer geprobeerd maar nog wilde hij niet aanslaan.
Best lachen toen ik er na 10 minuten achter kwam dat het een elektrische was
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:34:47 #148
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_43115002
Toen werkte ik in de horeca. Aan het einde van dag de koffie automaat voor een deel uit elkaar halen en schoonmaken. toen liet ik dus een deel op de grond flikkeren, dat ding dus doormidden.
Ik gaf het door aan de manager ze hebben altijd een reserve liggen.
De volgende morgen komt de setup manager en die had 1 uur geslapenoid en nog net geen kater. Dus hij denkt zo aahh koffie Hij pleurt er een beker onder en ramt die knop in. Hij was echter vergeten in het logboek oid te kijken dus spuit die koffie recht in zijn gezicht
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_43117016
Niet van mezelf, maar mijn oom reed vorig jaar op de heftruck rond bij ons.
Het is een gezamenlijk bedrijf van mijn vader en een paar broers van hem.

In de schuur maakt hij een scherpe bocht en omdat hij vrij snel reed kantelt die heftruck opeens.
De mast kwam tegen het schuine dak aan en gelukkig stopte de heftruck met kantelen en kwam hij weer keurig op zijn wieltjes terecht.

Les 1 als je heftruck rijdt: Rij niet snel door bochten heen, vooral niet als de mast extra lang is
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_43127705
Ik kon altijd hele snelle bochten maken, hij helde nooit over.
Lange benen koud hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')