quote:Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef Kluupkluup het volgende:
500 glazen literflessen siroop laten flikkeren bij Schuitema (met accuwagentje te hard door de bocht)
Fernandes Green Punch:
[afbeelding]
We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimenquote:
Die troep is zo zuur als de pest dus goed voor je beton zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 09:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
We hebben er met z'n 3en 2 uur over gedaan om alles op te ruimen
En er zit een beetje prik in.. Dus toen het viel zag je een groene vloeibare substantie zich over de vloer verspreiden die zich in de betonnen vloer leek te borrelen/bijten![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef Sport_Life het volgende:
Tijdens het bouwen van een klimroute (in een indoorhal) paar keer scrhoevendraaier oid laten vallen vanaf zo'n 15/20 meter. Dat wil je niet op je hoofd krijgen.
jah haha dat terugklimmen is wel het ergstequote:Op donderdag 28 september 2006 12:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
HerkenbaarEn dan heel dat pokke end weer naar beneden om m op te halen...
![]()
Tegenwoordig heb ik m'n eigen bouw-sleutel, met een touwtje eraan zodat ik m om m'n nek kan hangen.
1 keer een grote inbouwgreep laten vallen van bijna bovenin. Compleet in gruzelementen....![]()
Bij ons was het altijd zo dat bij zware frisdrank containers er eentje ging duwen en 1 ging er sturen (ervoor). Nou was leuk om als duwer zo hard mogelijk te duwen zodat de stuurder lekker moeilijk kan gaan doen. Ben 1x letterlijk uit de bocht gevlogen, tegen een oude vrouw aanquote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....
Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..![]()
Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels![]()
Ben hier ook de hele dag met cijfers bezig maar er is gelukkig nog niks ergs fout gegaan in het jaar dat ik hier nu werkquote:
Die peuterquote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef GekkeMat het volgende:
8 pallets in het verkeerde vak zetten zodat die naar een van de noorderlijke provincies gingen inplaats van naar Den bosch....
Bij de appie Heijn: zo hard uit het magazijn rijden met je wagentje en dan niet zien dat er een peuter voor de deur stond te blieken ..![]()
Met een palletwagen perongeluk de bocht te krap nemen en dan met je pallet koekjes tegen een paal komen ... weg koekjes .. welkom kruimels![]()
mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
mjaaa dat vond ik echt zwaaaaar zielig ... was in het magazijn aan het ouwehoeren met een nieuw meisje en reed dus zonder al teveel te kijken zo het magazijn uit ... Bots.. arme manneke vloog zeker 1 meter door de lucht op de grond ..
Gelukkig stond hij op en liep gewoon weg zonder te huilen of iets te zeggen ... Daarna nog maar even tegen zijn moeder gezegd wat er was gebeurd. Ze zij: Ach gebeurd wel vaker, hij is veel te nieuwsgierig![]()
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boerquote:
Daar ben ik dan ook een symphatieke knappe Brabander voorquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
De peuter natuurlijk. GekkeMat is gewoon een lompe boer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |