abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41807002
Honden dat zijn het

Waarom kunnen ze niet na 1700 nog pakjes bezorgen?? Krijg je na de 2e poging al een berichtje dat het pakje de volgende werkdag opgehaald kan worden bij het 'service' punt van TPG, sluit die G*dv*r ook al om 1700....
ik heb weleens een pakketbezorgdienst gehad die 's avonds nog een keer langskwam waarom kan de TPG dat dan niet?

moet ik nog een dag wachten op mijn pakket
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_41807030
te duur
de lijn is nu mega mega hyper gunstig!!! als ik jou was....
pi_41807067
In Afrika sterven dagelijks kinderen aan honger en jij klaagt over een TPG pakketje Ik zou me schuldig voelen
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_41807091
Zou jij na 1700 uur nog willen werken omdat een of andere loser niet thuis was?

Nee, ik ook niet.
pi_41807122
Stel je voor dat ze rekening gaan houden met alle mensendie werken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_41807139
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef Repeat het volgende:
Zou jij na 1700 uur nog willen werken omdat een of andere loser niet thuis was?

Nee, ik ook niet.
Het werkende volk beschouwt u als losers, mijn hemel tijd om te emigreren voor je?

en er zijn dus bezorgdiensten die wel voor een zelfde prijs 's avonds bezorgen, dus voortaan maar klagen bij e-shops dat ze een andere bezorging moeten verzorgen.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_41807271
Ik ben het met Repeat eens.. jij stopt zelf ook om 17.00 met werken, dan kun je ook niet verwachten dat andere mensen nog moeite voor jou gaan doen na vijven
pi_41807275
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

Het werkende volk beschouwt u als losers, mijn hemel tijd om te emigreren voor je?

en er zijn dus bezorgdiensten die wel voor een zelfde prijs 's avonds bezorgen, dus voortaan maar klagen bij e-shops dat ze een andere bezorging moeten verzorgen.
Jij koopt bij e-shops omdat het daar 2 euro goedkoper is dan in de normale winkel, dan moet je ook niet zeuren om de bezorging.
pi_41807396
In de dagen dat ik nog niet wist wat een kuttent de TPG was, heb ik als student zijnde ook wel 's avonds en in het weekend gewerkt. Wanneer een bepaalde route onwijs veel 2e bestellingen had, dan moesten die 's avonds nog even nabezorgd worden.

...en toen ging ik vakantie aanvragen 5 maanden van tevoren, maar kreeg deze niet. Schijnt lastig in te plannen zijn, bijna een half jaar van tevoren? Ontslag genomen en fijn toch wezen skiën. En toen was er laatst op vrijdag een EPG pakketje aangeboden, alleen was er niemand thuis. Dus ik zaterdag naar het postkantoor om het pakketje op te halen, was hij niet afgeleverd! Dus hij was ergens verkeerd gesorteerd ofzo. Dus ik ga naar die klootzakken op het depot, die kunnen met dat 3S nummer in een paar seconden zien waar het naartoe is gegaan. Dan rij ik wel even naar dát postkantoor, ja toch? Wilden die ex-collega's daar niet aan beginnen want het mocht niet meer. Vroeger werd niet anders gedaan, maar servicegericht werken is nu blijkbaar geen optie meer. En vervolgens zijn alle tarieven ook nog gestegen! 0-5kg: ¤6,20 ofzo.

TPG TPG TPG TPG TPG
pi_41807410
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

Jij koopt bij e-shops omdat het daar 2 euro goedkoper is dan in de normale winkel, dan moet je ook niet zeuren om de bezorging.
Eh fout. Tegenwoordig kan je helemaal niks meer in de winkel kopen. Ze hebben daar alleen nog maar de standaard troep. Als je iets goeds wilt zul je het dus via internet moeten bestellen.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_41807412
Waarom geef je dan je thuis adres als bezorg adres op?
Ik laat alles gewoon op m'n werk bezorgen...
Of bij iemand die wel thuis is...
pi_41807512
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef MaGNeT het volgende:
- ..mux.. -
pi_41807571
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:06 schreef MaGNeT het volgende:
Niet iedereen verkeert in de situatie dat men zomaar e.e.a. kan laten bezorgen op de werkplek.
pi_41807581
Ze zijn dus al twee keer bij je aan de deur geweest?
pi_41807664
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Niet iedereen verkeert in de situatie dat men zomaar e.e.a. kan laten bezorgen op de werkplek.
Dat is waar.

Ik noem ook maar een paar opties.

Heel vaak klagen mensen over problemen terwijl ze ook eens zouden kunnen kijken of er oplossingen zijn.
Het is maar net hoe je instelling is.
pi_41807669
http://www.tpgpost.nl/voo(...)/pakketten/index.jsp

bezorgen dus tot 21.30

hier ook al een keer 's avonds aan de deur gehad
  donderdag 14 september 2006 @ 18:18:48 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41807675
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:53 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
te duur
Het is niet de eerste keer dat ik de bestelling ineens om half 8 aan de deur krijg... Maar dat was dan wel een Swa van een bezorger
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41807725
hoezo tandjes?
feest
pi_41807745
Mooier is wanneer ze 5 seconden wachten na op de bel gedrukt te hebben en dan al weglopen "oh, ik dacht dat er niemand thuis was".
pi_41808033
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is niet de eerste keer dat ik de bestelling ineens om half 8 aan de deur krijg... Maar dat was dan wel een Swa van een bezorger
Ja, meestal zijn dat die onafhankelijke chauffeurs via de tpg die per uitgereikt pakje betaald krijgen. Naar mijn weten bezorgt de tpg zelf niet meer na 17.00.
de lijn is nu mega mega hyper gunstig!!! als ik jou was....
  donderdag 14 september 2006 @ 23:04:11 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_41819037
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
hoezo tandjes?
Postzegels, men, postzegels
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_41819346
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef PvtRyan het volgende:
Mooier is wanneer ze 5 seconden wachten na op de bel gedrukt te hebben en dan al weglopen "oh, ik dacht dat er niemand thuis was".
als jij een half jaar dat werk gedaan hebt sta je ook geen 35seconden meer af te tellen op je horloge bij elke deur
pi_41819951
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

als jij een half jaar dat werk gedaan hebt sta je ook geen 35seconden meer af te tellen op je horloge bij elke deur
Moet je 35 seconden blijven staan? Ik deed altijd m'n uiterste best om zoveel mogelijk pakketjes af te leveren, je moet namelijk voldoen aan een bepaalde hitrate. Dit betreft 97% als ik me niet vergis, wat gewoon onmogelijk is. Houdt in dat je 3 pakketjes mag missen op de 100 pakjes. Denk maar eens logisch na, mensen werken misschien? Maar sommige mensen zijn echt belachelijk. Je hebt aangebeld, gewacht, pakketje bij de buren ergens afgeleverd, buren-briefje geschreven en op het moment dat je dit briefje door de brievenbus wil mikken komen ze de deur open doen.

Of al die preutse verlepte kamperhuisvrouwen die met de badjas tot de bovenste knoop dichtgesnoerd nog steeds niet in staat zijn om de voordeur 5cm open te doen. Stel je voor... En als ze bang zijn voor een verkrachting ofzo, wees bij dát er dan iig nog iemand over zo'n oud lijk heen wil. Gatverdamme!
pi_41839783
Whehe.. Daarstraks had zo'n TPG-arie zijn bus vol in de zijkant van een Polo geparkeerd tijdens het achteruitrijden.

Had eigenlijk foto's moeten maken...
pi_41848010
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:50 schreef j0rrit het volgende:
Whehe.. Daarstraks had zo'n TPG-arie zijn bus vol in de zijkant van een Polo geparkeerd tijdens het achteruitrijden.

Had eigenlijk foto's moeten maken...
shit happens.. Als je heel de dag in zon onoverzichtelijke bus rijdt wat vaker

en 35s was een gok.
pi_41849299
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

shit happens.. Als je heel de dag in zon onoverzichtelijke bus rijdt wat vaker

en 35s was een gok.
Nope, geen LT35. Die zijn nog wel prima te rijden en goed overzichtelijk, al moet je rekening houden met de 40cm treeplank achterop. Het was zo'n Mercedes-hok met laadklep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')