Het klinkt normaal als kutmuziek, maar ook op de telefoon bedoel jequote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef Robar het volgende:
Rap is toch ook het enige wat over zo een speakertje nog klinkt als het originele nummer
Normale muziek vervomt als de pest
Nou eigenlijk bedoel ik dat het op zo een mobieltje beter klinkt, vandaar dat ze het daarop beluisterenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Frits het volgende:
[..]
Het klinkt normaal als kutmuziek, maar ook op de telefoon bedoel je![]()
Behalve voor de mensenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:41 schreef Camplo het volgende:
Doe ik elke ochtend op de fiets. In mn OCHTEND kranten wijk
Boeien, wel zo chill.
maakt mij niet uit wat je doet hoor, maar vraag me af waarom je niet gewoon een echte mp3 speler meeneemt? is toch veel beter?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:41 schreef Camplo het volgende:
Doe ik elke ochtend op de fiets. In mn OCHTEND kranten wijk
Boeien, wel zo chill.
Ik wel, op mijn fietsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Yankee_One het volgende:
heb nog nooit een neger zien fietsen...
e900.....quote:Op donderdag 14 september 2006 17:29 schreef DraYtje het volgende:
doe ik ook.. waarom een mp3 speler als je de k800i hebt![]()
Omdat de muziek dan verneukt klinkt. Tenzij jij rapcrap luistert.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:29 schreef DraYtje het volgende:
doe ik ook.. waarom een mp3 speler als je de k800i hebt![]()
k800iquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |