Het is een kamper zegt dat genoeg?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als het een lekker wijf is kan je der chanteren ...... of ze zuigt je af of je zorgt ervoor dat ze ontslagen word
Jij brengt anders ook aardig wat tijd op fok door, vrolijke frits....quote:Laatste bezoek: 53 seconden geleden.
Aantal posts: 7247 (gemiddeld 5 per dag)
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Roellio het volgende:
Je zit zelf inderdaad niet regelmatig op Fok!, onder werktijd.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Roellio het volgende:
Je zit zelf inderdaad niet regelmatig op Fok!, onder werktijd.
Ja maar ik doe ondertussen wel mijn werk. En ik zit niet constant op internet..in tijd dat ze hier is vanaf 12.30 ze werkt maar 4 uur per dag ivm re-intergreren (ziek geweest) doet ze ECHT helemaal niets...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef Natalie het volgende:
Jij hebt nooit een werkdip waarbij je simpelweg de concentratie niet kan opbrengen om te werken? Dat maakt je mij echt niet wijs.
Je komt eerder over al een jaloerse collega die het niet kan hebben dat een ander zich even ontspant. Zo te lezen heb je 't zelf ook nodig.
Begrijp dat het zuur is, maar zolang het niet iedere keer gebeurt, dan het natuurlijk een incidentje zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe ondertussen wel mijn werk. En ik zit niet constant op internet..in tijd dat ze hier is vanaf 12.30 ze werkt maar 4 uur per dag ivm re-intergreren (ziek geweest) doet ze ECHT helemaal niets...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |