Hyperverledentijd.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
reedt?
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:20 schreef SHE het volgende:
een hele zak voor1
euro
geen:
- ruggegraat
- zelfbeheersing
- discipline
-geen last van restjes: een zakje van 1 euro is zo op
wel:
- een dikke reedt
- plakkerige handjes
-lekker bij de koffie![]()
ook te gebruiken als garnering voor ijs en yoghurt
:'(
quote:
Flink hard zuigen danquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Anyway..de zak gaat leeg.
zoals mijn wijlen omaatje altijd wijs zei ' Kind, de zak moet altijd leeg! ..wat je ook doet, de zak moet leeg '
En jij hebt nog nooit geraspte kaas gekocht?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom trouwens stroopwafel kruimels als je ook stroopwafels kan kopen? Je koopt toch ook geen broodkruimels ipv brood?
scherp,...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En jij hebt nog nooit geraspte kaas gekocht?
Gek genoeg hou ik niet van stroopwafelsquote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom trouwens stroopwafel kruimels als je ook stroopwafels kan kopen? Je koopt toch ook geen broodkruimels ipv brood?
nou is 1 zak stroopwafels ook niet zoveel, qua vet e.d.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef SuperRogier het volgende:
Gewoon genoeg sporten..
Ik kan echt alles eten wat ik wil, en ik word niet dik, maar sport wel genoeg..
1 zak stroopwafels doe ik niet moeilijk om
Ik ben aan het slacken, gisteren amper gesport, wel whiskey gedronkenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef SuperRogier het volgende:
Gewoon genoeg sporten..
Je geboortedatum kan daar wat mee temaken hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef SuperRogier het volgende:
Gewoon genoeg sporten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |