Nou, prijs wordt wel flink hoog voor mij als ik er ook allerlei converters bij moet kopen om op pc-monitor te spelen.... Ik heb echt geen zin om op mijn kleine tv te gaan spelen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie gaat er nou geen Wii kopen.![]()
Hoezo, ga jij geen Wii kopen dan? Want alleen als dat het geval is is het een probleem voor jou.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe ik niet meer aanGeeft alleen maar teleurstellingen.
Jawel, ik heb gofter niet voor niks 2 jaar vol ongeduld zitten wachten! Kom nouquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoezo, ga jij geen Wii kopen dan? Want alleen als dat het geval is is het een probleem voor jou.
Ik vind die van TP echt te simpel. Elke Photoshop leek heeft dit binnen 3 minuten in elkaar geflanst. Ik verwachtte eerder nieuwe artwork die veel meer sfeer uitstraalt dan deze artwork die al maanden geleden is uitgegeven.quote:
Die nieuwe footage in dat Japanfilmpje is te wauw.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef MilaNL het volgende:
excitetruck boxart is lelijk
Hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gofter niet voor niks 2 jaar vol ongeduld zitten wachten! Kom nou![]()
Wat hoezo? Die Wii komt hier heus wel hoor. Alleen zal ik minstens een halfjaar met TP opgescheept zitten voor ik een nieuwe game aanschafquote:
Eens, ExciteTruck ziet er een heel stuk beter uit nu, ook cool met die tornado's en vulkanen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef Goldboy het volgende:
Die nieuwe footage in dat Japanfilmpje is te wauw.
Ik snap niet echt goed wat nou je probleem is. Vind je nou dat ie te laat komt ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat hoezo? Die Wii komt hier heus wel hoor. Alleen zal ik minstens een halfjaar met TP opgescheept zitten voor ik een nieuwe game aanschaf
Dat vooral ja. Het zijn gewoon teleurstellingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik snap niet echt goed wat nou je probleem is. Vind je nou dat ie te laat komt ofzo?
Nou ja, je zegt net dat je 2 jaar hebt gewacht, dan lijkt mij dat je die extra 2 weken ook nog wel kunt wachten?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Het zijn gewoon teleurstellingen.
Waarschijnlijk komt hij in Europa helemaal niet uit voor de cubequote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef Roi het volgende:
Gamecube versie van Zelda komt pas in December uit zeg![]()
![]()
Ik zeg toch ook niet dat ik niet kan wachten? Alleen dat de Wii hier echt wel komt, omdat ik niet voor niks 2 jaar heb gewacht tot ie uitkwam.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt net dat je 2 jaar hebt gewacht, dan lijkt mij dat je die extra 2 weken ook nog wel kunt wachten?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef Roi het volgende:
Gamecube versie van Zelda komt pas in December uit zeg![]()
![]()
Dat kunnen ze echt niet makenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij in Europa helemaal niet uit voor de cube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |