Wiimote - 3800 yen (25 euro)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef MilaNL het volgende:
A: Wii remote is $39.99 and the nunchuck attachment is $19.99.
WTF duuuur
Samen is dat gewoon 60 dollar
De Wii versie is ook de beste versie. Het is prima om de consument te stimuleren om de Wii versie te kopen door de GC versie wat later uit te brengen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Leer eensch lezen? Het is gewoon ontzettend naaiend om een game die oorspronkelijk voor de GameCube was aangekondigd later te gaan releasen dan de aangepaste Wii versie. Punt.
Gewoon importeren uit Japan dusquote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Wiimote - 3800 yen (25 euro)
Nunchuk - 1800 yen (12 euro)
wat een prijsverschil zeg met Japan
Eerder naaiend voor diegenen die geen Wii willen kopen maar wel Zelda willen. Die moeten nu extra lang wachten terwijl TP oorspronkelijk gewoon een NGC titel is.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wii versie is ook de beste versie. Het is prima om de consument te stimuleren om de Wii versie te kopen door de GC versie wat later uit te brengen.
text stream whatever. Niet echt iets om je op dit spannende moment druk om te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Er is geen stream.
Pas maar op Chanty, straks vinden ze je te negatief over de Wiiquote:Op donderdag 14 september 2006 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eerder naaiend voor diegenen die geen Wii willen kopen maar wel Zelda willen. Die moeten nu extra lang wachten terwijl TP oorspronkelijk gewoon een NGC titel is.
Ik geef je gelijk, maar nintendo wil ook dat zoveel mogelijk mensen een Wii halen. Can't say I blame emquote:Op donderdag 14 september 2006 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eerder naaiend voor diegenen die geen Wii willen kopen maar wel Zelda willen. Die moeten nu extra lang wachten terwijl TP oorspronkelijk gewoon een NGC titel is.
Believequote:Op donderdag 14 september 2006 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou geen Wii kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is nooit goedquote:Op donderdag 14 september 2006 16:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas maar op Chanty, straks vinden ze je te negatief over de Wii
Gezinnen die het niet zo breed hebben maar wel een GameCube? Weet jij veel.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wie gaat er nou geen Wii kopen.![]()
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is nooit goedDe ene keer ben ik ineens een ontzettende fangirl, nu weer te negatief over de Wii
Ik vind gewoon dat Nintendo haar klanten niet zo moet naaien. Het is echt in die 15+ jaar dat ik game te vaak voorgekomen dat Nintendo zich weer eens niet aan haar belofte houdt, of hele continenten naait. Ik ben het gewoon een beetje zat. Ik mag echt hopen voor ze dat Europa niet nog meer genaaid wordt want dan steek ik m'n Nintendo t-shirt in de hens.
![]()
Nee, dat blijkt.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Weet jij veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |