Wat ik zei, het apparaat is echt gericht op de multiplayer. Dan vind ik dat je de nongamer niet moet belazeren door maar 1 controller te leveren.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon logisch, als er 2 controllers bijgeleverd worden betalen degene die alleen gaan spelen teveel en de spelers die 3 of 4 controllers nodig hebben moeten er alsnog een paar bijkopen
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruikenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat ik zei, het apparaat is echt gericht op de multiplayer. Dan vind ik dat je de nongamer niet moet belazeren door maar 1 controller te leveren.
Jup denk het ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef depax het volgende:
eu zou volgens jeuxfrance blog ( en die had de japan en us versie gelijk) staat die op 1 december ( een dag voor de jp launch maja zelfde dag eigelijk)
Dus ik neem aan dat ,dat wel zo zal zijn.
In Europa dus ¤59,99 neem ik aan... Of ietsje minder.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Extraordinaire het volgende:
Games will be priced at $49.99.!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Extraordinaire het volgende:
30 Virtual Console games by the end of the year. Beginning in January, Nintendo will deliver 10 more VC games per month.
Gezellig!
Idd, sommige mensen willen bijvoorbeeld geen multiplayer en worden dan ook niet standaard opgezadeld met een tweede controller.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruiken
Omdat de nongamers willen tennissen tegen hun kinderen (om een voorbeeld te geven) en er thuis erachter komen dat er maar 1 controller in de doos zit.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruiken
STREAM?? link! pleasequote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
leuk he pasten iedereen kijkt denk ik wel zelf naar de stream
niet als je geen geluid hebt en niet op je werk dat soort dingen kan bekijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
leuk he pasten iedereen kijkt denk ik wel zelf naar de stream
ik bedoel ook text streamquote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet als je geen geluid hebt en niet op je werk dat soort dingen kan bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |